۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۲۴۵۲۴۰
نماینده مجلس:

صدای شکسته شدن استخوان های تفکر لیبرالیستی غرب شنیده می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز صدای شکسته شدن استخوان های تفکر لیبرالیستی غرب در حال شنیده شدن است و افول آنها با پیشرفت های ما همزمان شده است.
کمال عليپور، نماينده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، کمال علیپور، نماینده قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی امشب در همایش بصائر در مقبره آیت الله سعیدالعلمای بابل با گرامیداشت دهه فجر دهه چهارم را دهه پیشرفت و توسعه با حفظ ارزش ها عنوان کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا بیمه است و  باید این نظام را حفظ کرد و فرهنگ شهامت و ایستادگی و مقاومت را به نسل های بعد انتقال داد.

 

وی با اشاره  به کتاب ایران و جهانی شدن سریع‎القلم محتوای این کتاب را در تعارض با ارزش های انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: این دست از کتاب ها  و مطرح کردن مسائل این چنین باید مورد نقد و روشنگری جامعه قرار بگیرد زیرا جریان انحرافی در نظام از ابتدا بود و عده ای مشت خود را برای تغییر در مسیر انقلاب گره کرده اند.

 

عضو کمیسوین عمران با اشاره به پیشرفت های خیره کننده کشور بر اساس ظرفیت های داخلی افزود: آیا پیشرفت های خیره کننده کشور در حوزه دانش های پیشرفته  مانند نانو، هسته ای، هوافضا  براساس الگوهای غربی مطرح شده در کتاب آقای سریع القلم بوده است.

 

وی تصریح کرد: آیا تفکر آقای رییس جمهور و برخی مشاوران ایشان مانند سریع القلم با شاخصه های انقلاب تطبیق دارد و باید دید که از قبل از انقلاب چه بودیم و امروز در کجا ایستاده ایم.

 

علیپور به سابقه برخی جریان های مخالف تفکر جمهوری اسلامی و عاقبت آنها پرداخت و اذعان کرد: ما در کلیت حرکت روز به روز به اهداف بلند انقلاب گام به گام نزدیک ی شویم و هرکس و جریانی مقابله مسیر انقلاب قرار بگیرد جریان این انقلاب و مردم آن را به کنار می زنند.

 

وی بنیان و شاکله انقلاب اسلامی را بهره گیری از ظرفیت داخلی و توانمندی داخلی برای حفظ استقلال همه جانبه عنوان کرد و گفت: آیا قرار بود  انقلاب اسلامی با وصل  شدن به جریان تجارت جهانی  در پازل لیبرال دموکراسی قرار بگیرد یا ما آنقدر بر اساس اتکای داخلی و حفظ استقلال و خودکفایی به جایی برسیم که آنها به دنبال ما بیایند.

 

نماینده مجلس ادامه داد: مسیری انقلاب با هدایت های مقام معظم رهبری در مسیری درست حرکت می کند و با داششتن مردمی بصیر و رهبری مدبر نگرانی نداریم.

 

وی تحریم ها و فشارها را نشان دهنده ورود جمهوری اسلامی به عرصه های بزرگ جهانی عنوان و اذعان کرد: وقتی یک فوتبالیت برای زدن گل به داخل خط جریمه حریف وارد می شود یا گل می زند یا اینکه  او را مصدوم می کنند تا گل نزند.

 

علیپور انقلاب اسلامی را مدلی برای نشان دادن نقش دین در اداره موفق جامعه بیان کرد و گفت: اشتباهی در مسیحیت کاتولیک انجام شد و دنیای غرب بادادن شعار جدایی دین از سیاست حتی برای اسلام که برای کوچکترین مسائل حکومتی برنامه منظم و کاملی دارد نیز مقابله می کند.

 

وی با توصیه به دولت برای بهره گیری از توانمندی جوانان داخلی بجای توجه به خارج از کشور و امید بستن به توافقنامه با غرب خاطرنشان کرد: ما باید توانمندی های نسل جوان را دریابیم و با دادن اطلاعات درست از وضعیت قبل از انقلاب و پیشرفت های عظیم کشور انان را برای حضور در عرصه های مختلف تشویق کنیم.

 

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به شایعات و دروغ های دشمنان ادامه داد: در شبکه های اجتماعی به دنبال القای دروغ و دادن شعارهایی از این هستند که ما وضع مان بعد از انقلاب بدتر شده است اما حقیقت این است که در کوچکترین مسائل ما وابسته بودیم و پزشکان کشور هندی و پاکستانی و نفت ما تماما در دست  بیگانگان بود.

 

وی افزود: امروز بعد از سی و شش سال ما نه تنها در کشور بلکه در عرصه های جهانی حرفهایی برای زدن داریم و در برخی علوم پیشرفته جز شش کشور برتر دنیا هستیم.

 

علیپور با بیان این که امروز ایران اسلامی در دانش هسته ای از پیشرفت بالایی برخوردار است، اذعان کرد: ما باید مقاومت کنیم زیرا در بیانات امام و مقام معظم رهبری جز مقاومت و ایستادگی مشاهده نمی کنیم  و حرفی از عقب نشینی وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: امروز صدای شکسته شدن استخوان های تفکر لیبرالیستی غرب در حال شنیده شدن است و افول آنها با پیشرفت های ما همزمان شده است.

 

نماینده قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم بودن حفظ ارزش های انقلاب گفت: ما علاقمند به پیشرفت و توسعه بر اساس الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت و ارتباط با دنیا براساس احترام متقابل هستیم، اما در مقابل زورگویی ها خواهیم ایستاد.

 

وی افزود: ما خواهیم ارتباط با دنیا هستیم و می توانیم با وارد کرردن علوم پیشرفته و بومی سازی آنها در کشور ارزش های والای انقلاب را در عرصه های جهانی مطرح کنیم/1313/

ارسال نظرات