۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۴۵۳۵۶
سرپرست حجاج ایرانی:

هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران در دنیا موفق نبوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان این‌که هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران در دنیا موفق نبوده است، بر حضور پرشور ملت ایران در همه صحنه‌ها تأکید کرد و از بین رفتن همه تحریم‌های ظالمانه و فشارهای بیگانگان را در رسیدن به مرحله‌ای از توانایی و دانایی دانست.
حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در سفر به شهر کازرون در مسجد امام حسین (علیه السلام) در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده بود در جمع مردم شهید پرور این شهر به سخنرانی پرداخت.

سرپرست حجاج ایرانی در این سخنرانی اظهار داشت: «در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بر همه ما واجب است که یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی و امام راحل عظیم الشان را گرامی بداریم و بکوشیم در مسیر امام بزرگوار و شهدای دین مدار انقلاب گام برداریم».

وی در ادامه افزود: «در چند سال گذشته ما شاهد انقلاب‌های متعددی در کشورهای اسلامی بوده ایم اما همگی آنها به دلیل نداشتن رهبری مدبر و وابستگی به کشورهای دیگر موفقیتی کسب نکردند اما آنچه که انقلاب اسلامی ایران را با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های فراوان قدرت‌های غربی همچنان موفق به پیش می‌برد چیزی جز حضور مردم در صحنه، رهبری صحیح، پیروی از ولایت فقیه و تمسک به اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب اهل بیت علیهم السلام نمی‌باشد».

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه اظهارداشت: «هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران در دنیا موفق نبوده است. ما باید در همه صحنه ها، پرشور حاضر باشیم و بدون هیچ چشم داشتی به بیگانگان، خود را به مرحله ای از توانایی و دانایی برسانیم که هیچ کدام از تحریم‌های ظالمانه و فشارهای بیگانگان برما اثرگذار نباشد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این سفر از حوزه علمیه مکتب امام صادق (علیه السلام) این شهر بازدید کرد و در جمع صمیمی طلاب و روحانیون این حوزه علمیه به سخنرانی در حضوص «اهمیت جایگاه طلاب و روحانیون درجامعه اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران» پرداخت.

وی در این سخنرانی اظهار داشت: «با توجه به هجمه‌های دشمنان اسلام ناب محمدی و تلاش‌های تخریبی تکفیری‌ها در مخدوش نمودن چهره تشیع امروز وظیفه طلاب و روحانیون در معرفی چهره واقعی اسلام وظیفه ای بس مهم و سنگین است و بر همه ما واجب است با توجه به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا شمالی از هیچ اقدامی برای تبین قرآن و آموزهای قرآنی فروگزار نباشیم».

سرپرست حجاج ایرانی پس از حضور در حوزه علمیه امام صادق (علیه السلام)، در جمع پرسنل و سربازان تیپ امام سجاد (علیه السلام) کازرون حاضر شد و در گفت وگوی صمیمی به نقش و جایگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی اشاره کرد و به اهمیت علم آموزی و افزایش توان نظامی و قدم گذاشتن در مسیر رشد و پیشرفت تاکید کرد.

پس از بازدید از تیپ امام سجاد (علیه السلام)، بعد از نماز مغرب و عشاء درجمع نماز گزاران مسجد ملا برات شهر کازرون به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به سوابق مبارزاتی مردم شهید پرور شهر کازرون به آسیب شناسی انقلاب پرداخته و سوء مدیریت، نادیده گرفتن حقوق مردم، اختلاف و تفرقه، بی توجهی به ارزش‌های دینی را از آسیب‌های انقلاب دانسته، اظهار داشت: لازم است همگی مراقب آسیب‌ها باشیم تا بتوانیم این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل سازیم.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در پایان این سفر نیز به زیارت مرقد مطهر امامزاده «سید حسین» کازرون رفت./840/د101/ی

ارسال نظرات