۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۴۵۵۸۵
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

پدیده گرد و غبار به رشد علمی خوزستان آسیب شدیدی وارد می کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: تعطیلی چندباره‌ مراکز علمی و آموزشی به سبب وجود ریزگردها، آسیب های جدی را به رشد علمی خوزستان وارد می کند.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، مدير حوزه علميه خوزستان
حجت الاسلام والمسلمین میراحمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره بحران گرد و غبار اظهار داشت: در جلسه ای که با مسؤولان کشور در تهران صورت گرفت می توان به کاهش یا قطع وقوع ریزگردها و الودگی ناشی از آن ها در شهرهای خوزستان امیدوار بود.
وی در ادامه افزود: مسؤولان باید بیش از پیش با توجه به خسارت این پدیده، نگاه جدی تری نسبت به کاهش و رفع این بحران در خوزستان داشته باشند.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که مسؤولان باید با عزم ملی برای مقابله با این پدیده اقدامات لازم را انجام دهند، بیان داشت: امسال شاهد تعطیلی چندباره مراکز آموزشی و علمی به سبب وجود گرد و غبار بودیم که می تواند به رشد علمی خوزستان آسیب های شدیدی وارد کند.
وی با بیان این که گردوغبار نشاط و شادابی را از چهره شهر دور می کند، گفت: پدیده گردوغبار افزون بر نارضایتی مردم سبب ایجاد مشکلات بهداشتی، درمانی و تنفسی شده است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در پایان خاطرنشان کرد: آیت الله موسوی جزایری تأکید دارند که این پدیده مردم را آزار می دهد؛ مردمی که سابقه درخشانی در سختی ها و مشکلات داشته و همواره در مقابل هجمه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند سزاوار رسیدگی و توجه بیشتر از سوی مسؤولان هستند./9462/ت302/ب2
ارسال نظرات