۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۲۴۵۶۱۶

برگزاری مراسم ملاقات با خانواده‎های مسلمان در ایالت تنسی آمریکا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ انجمن اسلامی ایالت تنسی آمریکا با برگزاری مراسمی با عنوان "با همسایه مسلمان خود ملاقات کنید" و دعوت از پیروان تمامی ادیان برای حضور در این مراسم تلاش کرد تا غیرمسلمانان آمریکایی را با دین اسلام آشنا سازد.
مرکز اسلامي ايالت تنسي آمريکا
 
به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن اسلامی ایالت تنسی آمریکا با برگزاری مراسمی با عنوان "با همسایه مسلمان خود ملاقات کنید" و دعوت از پیروان تمامی ادیان برای حضور در این مراسم تلاش کرد تا غیرمسلمانان آمریکایی را با دین اسلام آشنا سازد.
 
تعداد زیادی از مسلمانان و غیرمسلمانان آمریکایی با حضور در این مراسم به بحث و گفت و گو با یکدیگر پرداختند.
 
شرکت کنندگان در برنامه ابتکاری "با همسایه مسلمان خود ملاقات کنید" که از سوی انجمن اسلامی ایالت تنسی آمریکا برگزار شده بود همچنین نسخه هایی از ترجمه قرآن کریم، کتابی کوچک با موضوع 50 سوال مهم در مورد دین اسلام و کارت هایی که نحوه خواندن نماز بر روی آنها به تصویر در آمده بود، دریافت کردند.
 
دیوارهای انجمن اسلامی ایالت تنسی آمریکا در طول برگزاری این مراسم با پلاکاردهایی که عناوینی مانند "اسلام را بشناسید" بر روی آنها درج شده بود، پوشانده شده بودند.
 
بر روی این پلاکاردها سوالاتی مانند "اسلام چیست و مسلمان کیست؟" و "چگونه اسلام حقوق بشر را تضمین می کند" به همراه پاسخ آنها نوشته شده بود.
 
عبدالباسط، امام جماعت مرکز اسلامی ایالت تنسی آمریکا نیز در این مراسم با بیان برخی از اصول اولیه دین اسلام به انتقاد از افراط گرایانی پرداخت که از دین اسلام برای رسیدن به مقاصد شخصی خود سوءاستفاده می کنند./990/ب903/ک
ارسال نظرات