۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۴۵۷۸۷
با صدور بیانیه‌‌ای از سوی اداره کل اطلاعات استان مرکزی صورت گرفت؛

دعوت از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌ الله 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ اداره کل اطلاعات استان مرکزی در بیانیه‌ای مردم استان را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.
بيانيه يوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، اداره کل اطلاعات استان مرکزی در بیانیه‌ای مردم استان را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌م دعوت کرد.

 

متن بیانیه به این شرح است:

 

ملت شریف ایران طلوع سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیرد که پس از 36 سال مجاهدت خالصانه همه را متوجه اسلام عزیز ساخته و ثابت کرده است که این دین نورانی می‌تواند جهان را با صلح و صفا مدیریت کند و بشر فرو رفته در منجلاب را از سختی‌ها برهاند.

 

به همین دلیل است که صهیونیسم جهانی در راستای دشمنی با اسلام با کمک آمریکا و غرب گروه‌های تکفیری را پدید آورده‌اند تا با طراحی‌های پیچیده اطلاعاتی و دستور به آنان برای ارتکاب به شنیع‌ترین جرم و جنایت بشری، ترس و انزجار جهانی را متوجه اسلام عزیز کنند و در پی آن با استفاده از رسانه‌های وسیع تبلیغی خود اولا اعمال شیطانی و غیرانسانی تروریست‌ها را به اسلام نسبت دهند و ثانیا با توهین به رسول اکرم(ص) و آزردن قلب میلیاردها انسان آزاده سیاست اسلام‌ستیزی را پیش ببرند.

 

دشمنان اسلام نمی‌دانند که مکر خدا بالاترین مکرهاست و خداوند متعال با قدرت لایزال خود از این دین نجات‌بخش حمایت کرده و بیش از گذشته قلب‌های مردم جهان را متوجه آن خواهد کرد.

 

وزارت اطلاعات ضمن تبریک دهه فجر به شکرانه سال‌ها مجاهدت و صبوری و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و تجدید عهد با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام از ملت رشید ایران دعوت می‌کند تا پرشورتر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند تا هم بر یأس دشمنان و هم بر دوام نظام مقدس اسلامی، این ودیعه الهی و یادگار شهیدان بیفزایند. /842/د101/ب6

ارسال نظرات