۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۲۴۵۹۱۹
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

مردم در 22 بهمن نشان می‌دهند که زیر بار هر توافقی نمی‌روند

خبرگزاری رسا ـ‌ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در 22 بهمن به دشمنان نشان خواهند داد که حاضر نیستند به هر قیمتی زیر بار توافق بروند، بلکه توافقی که عزت، اقتدار، افتخار و انسانیت ایران اسلامی را تضمین کند مورد قبول رهبری و ملت ایران خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمين واعظ موسوي

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که دهه فجر و 22 بهمن به عنوان نماد افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی است، اظهار داشت: 22 بهمن نشانگر ایستادگی، مقاومت و سربلندی ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی است.


وی تأکید کرد:‌ ملت ایران بعد از گذشت 36 سال از انقلاب هنوز بر سر آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی ایستاده است.


استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این‌که برای پیروزی انقلاب اسلامی بزرگان دین، علما و مراجع تقلید به ویژه امام راحل خون دل‌ها خورده و بزرگانی زندان رفته و شهید شدند، ابراز کرد: مردم انقلابی ایران قدردان مجاهدت‌های بزرگان بوده و در روز 22 بهمن باز هم برای حفظ عزت و سربلندی نظام حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.


حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی تصریح کرد: همه کسانی که دل در گرو ایران و اسلام دارند روز 22 بهمن در صف واحد و در کنار هم اتحاد و اقتدار خود را در منظر چشم جهانیان قرار خواهند داد.


استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و اتاق فکر استکبار و مزدوران داخلی آنها خواهند زد، ابراز کرد: مردم در این روز بزرگ با حضور حماسی خود جواب قاطعی به دشمنانی که احساس می‌کنند مردم بعد از گذشت 36 سال خسته شده‌اند، خواهند داد.


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری خطاب به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، گفت: کسانی که فکر می‌کنند از حضور کم مردم در راهپیمایی 22 بهمن می‌توانند سوء استفاده کنند کور خوانده و قطعا مردم ولایی و بصیر ایران اسلامی با حضوری پر شورتر و دشمن شکن تر از گذشته پاسخ قاطعی به دشمنان می‌دهند.


حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی ادامه داد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن با حضور پر شور، پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و تصمیماتی که مسؤولان نظام در عرصه های مختلف به ویژه در مذاکرات هسته‌ای می‌گیرند اعلام خواهند کرد.


وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای،‌ اظهار داشت: مردم در 22 بهمن به دشمنان نشان خواهند داد که حاضر نیستند به هر قیمتی زیر بار توافق بروند، بلکه توافقی که عزت، اقتدار، افتخار و انسانیت ایران اسلامی را تضمین کند مورد قبول رهبری و ملت ایران خواهد بود.


استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که دشمن با تیزبینی همیشه مسائل ایران اسلامی را رصد می‌کند،‌ گفت: امیدواریم دشمنان این بار در روز 22 بهمن واقعیات موجود در جامعه ایران را ببینند و متوجه شوند که نه تنها ذره‌ای از ارادت، عشق، شور و شعف این ملت نسبت به انقلاب و نظام کم نشده بلکه سال به سال رو به افزایش است.


حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام و انقلاب را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مردم برای رسیدن به آرمان ‌های بلند امام و رهبری حرکت می‌کنند و در این راه حاضرند از عزیزترین سرمایه خود نیز بگذرند.


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت ایران نشان داده‌اند که در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های دینی هرگونه سختی و تحریم را تحمل کرده و توطئه‌های دشمنان تأثیری در حضور حماسی، وحدت آفرین و مسؤولانه آحاد ملت ایران اسلامی نخواهد گذاشت./927/ت302/ش

ارسال نظرات