۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۴۶۳۱۴
امام جمعه بروجرد:

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره فجر از دستاوردهای حیرت آمیز ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد گفت: پرتاب ماهواره فجر در ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی از موفقیت‎های حیرت‌آور ایران اسلامی است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز، در جمع مردم این شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب با جبهه‌گیری در خصوص توافق دو مرحلهای نقشههای دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی عنوان داشت: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با شناسایی دقیق توطئههای دشمن، آنها را به موقع خنثی کردند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به این که تیم مذاکره‌کننده ادعای ترک میز مذاکره را دارند، بیان داشت: آنان ناچار به مذاکره با ایران هستند؛ چرا که راهی جز مذاکره ندارند.

وی با تأکید بر این که دولت‎مردان باید هوشیار و مراقب باشند تا در دام دشمن گرفتار نشوند، افزود: پیروزی در مذاکرات و توافق جامع هستهای زمانی رخ میدهد که طرف مذاکره کننده همه تحریمها را لغو کرده و تعهد کند به بهانههای دیگر تحریمهای جدیدی را وضع نکند.

امام جمعه بروجرد با بیان این که ملت ایران امروز به برکت خون مطهر شهدا، رهبریهای پیامبرگونه و داعیانه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب توانسته است در برابر زورگوییهای دشمنان تمام قد ایستادگی کردهاند، تأکید کرد: تیم مذاکره‌کننده نیز باید در برابر زیادهخواهی دشمن ایستادگی کند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به موفقیت ایران در عرصه های گوناگون افزود: پرتاب ماهواره فجر در ایام‌الله پیروزی انقلاب اسلامی، به فضا و قرار گرفتن در مدار زمین و ارسال تصاویر و اطلاعات مورد نیاز به ایستگاه زمینی یکی از موفقیتهای حیرت‌آور ایران اسلامی است.

وی ابراز داشت: امروز ملت قهرمان ایران اسلامی در حالی به استقبال سی و هفتمین بهار انقلاب میروند که در 36 سال گذشته با وجود تهدیدهای رنگ به رنگ دشمنان ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام ترای یادآور شد: در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ملت ایران توطئههای دشمن را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرده است.

حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نشان دهنده تجدید پیمان ملت با آرمانهای شهدا و امام است

امام جمعه بروجرد در پایان با تقدیر از حضور پرشور و با شکوه مردم بروجرد در راهپیمایی بیان داشت: حضور عظیم و پرشور ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را نشان دهنده، تجدید پیمان ملت با آرمانهای شهدا، امام شهدا، رهبر فرزانه انقلاب است./9451/پ202/ب2

ارسال نظرات