۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۴۶۳۵۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

مردم سرمایه های گران سنگ نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مردم ایران را سرمایه های گران سنگی برای نظام اسلامی دانست و گفت: مردم خوزستان در سخت ترین شرایط جوی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و این نشانه دلدادگی آنان به اسلام و کشور است.
حجت الاسلام جعفري ، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اهواز، در گفت و گو با خبرنگاری خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که مردم خوزستان در سخت ترین شرایط حامی و پشتیبان نظام اسلامی هستند، بیان داشت: مردم خوزستان در سخت ترین شرایط جوی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و این نشانه دلدادگی آنان به اسلام و کشور است.

حجت الاسلام جعفری با تأکید بر این که راه امام و رهبری همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: باید به درد و دل مردم گوش داد و به یاد مستضعفین بود؛ چراکه در عمر 36 سال انقلاب اسلامی همین مردم و مستضعفین همواره حامی و پشتیبان نظام بودند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر این که مردم سرمایه های گران سنگ این انقلاب و نظام هستند، تصریح کرد: مردم صاحبان اصلی و حقیقی این انقلاب و نظام هستند و باید نیازهای آنان را برآورده کرد./9461/ت303/ب2

ارسال نظرات