۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۴۶۳۷۰
مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان:

آزادسازی جنوب لبنان از برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان با تأکید براینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: آزادسازی جنوب لبنان از برکات انقلاب ایران است.
شيخ حسن عبدالله



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عبدالله، مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان امروز در مراسمی که در دار الافتاء جعفری صور برگزار شد، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را دربردارنده پیام بزرگی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران توانست مردم را به سوی مقابله و مقاومت به جای تسلیم و عقب نشینی در برابر دشمنان سوق دهد.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب تا به امروز در کنار مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است. ایران کمک های شایانی را به لبنان در مقابله با اسرائیل تقدیم کرد و می‌توان آزادسازی سرزمین های اشغالی جنوب لبنان را از برکات پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برشمرد.

 

این عالم لبنانی فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب را به مردم و دولتمردان ایران تبریک گفت و اظهار داشت که جمهوری اسلامی ایران سهم به سزایی را در آبادنی لبنان و به ویژه مناطق جنوب این کشور پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در سال 2006 ایفا کرد.

 

 

حجت الاسلام حسن عبدالله در ادامه با تمجید از خروجی گفت‌وگوها بین حزب الله و جریان المستقبل، گفت: پاکسازی خیابان ها از شعارها و پلاکاردهای حزبی اقدام بسیار جنسیده و به جایی است. شعارهای حزبی به عاملی تحریک آمیز تبدیل شده بود و پاکسازی آنها می‌تواند به نزدیک تر شدن جریان های سیاسی کشور کمک کند.

 

وی افزود: مصون داشتن لبنان از تهدیدها و توطئه هایی که منطقه را تهدید می‌کند نیازمند هم افزایی ملی و یکپارچگی مردم است./983/ب901/ک

ارسال نظرات