۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۸
کد خبر: ۲۴۶۴۵۲
مبلغ دینی:

نهضت امام خمینی منشأ تمام روشنگری ها است

خبرگزاری رسا ـ مبلغ دینی اطاعت از رهبری را مهم ترین اصل پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست گفت: در دوره امیرمؤمنان(ع) نیز عدالت واقعی در جامعه پیاده نشد و بعد از ظهور امام زمان(ع) نیز افراد ناصالح در مقابل ایشان خواهند ایستاد و از ایشان تبعیت نخواهند کرد.
سال روز ورود امام خميني به ميهن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام غلامرضا فخاری، مبلغ دینی چهارشنبه شب در مراسم ستاد مراسم قالی شویان فین کاشان در حرم مطهر حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع) مشهد اردهال کاشان با تبریک سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: افزون بر ایران اسلامی، مردم عراق، لبنان و دیگر کشورها نیز روز 22 بهمن را جشن گرفتند و نهضت امام راحل را ارج نهادند، چرا که نهضت امام خمینی منشأ بسیاری از روشنگری ها است.

 

وی افزود: اگر امروز حزب الله لبنان با قدرت تمام در برابر اسرائیل ایستاده است به دلیل دفاع رهبر معظم انقلاب از آنها است، از این رو حرکت حزب الله لبنان برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

 

حجت السلام فخاری گفت: محبوبیت و عزت امروزاین طلبه جوان سید حسن نصرالله به برکت انقلاب اسلامی است و او نیز خود را سرباز رهبر معظم انقلاب می داند و دشمن به شدت به دنبال ترور این مجاهد فی سبیل الله است.

 

این مبلغ دینی با اشاره به این فرمایش شهید مطهری که امام راحل نسبت به خدا و هدف خود ایمان کافی داشت، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در اثر مجاهدت در راه خدا بود که اگر انسان ایمان به خدا و رسول خدا داشته باشد می تواند به سعادت دنیا و آخرت برسد.

 

وی گفت: اطاعت از رهبری مهم ترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که مردم پیام امام راحل را از دور گرفتند و با جان و دل به پیام او عمل کردند تا ما امروز سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن بگیریم.

 

به گفته وی، حضور یک مرجع تقلید در رأس نظام، افتخاری است که نصیب ما شده است، چرا که دارای برکات متعددی برای نظام و مملکت است و در طول 36 سال گذشته استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی را به ارمغان آورده است.

 

حجت الاسلام فخاری با اشاره به این که امام راحل با حجت خدا در ارتباط بود، افزود: ایشان با آرامش و متانت کامل در برابر تمام توطئه های دشمن ایستاد و مردم را از سلطه جهانی نجات داد.

 

این مبلغ دینی گفت: دشمنان بعد از انقلاب مصائب متعددی را برای نظام به وجود آوردند و موانع زیادی را برای منحرف کردن انقلاب از مسیر خود ایجاد کردند اما امام راحل با تمام قدرت از عهده این مصائب و موانع بر آمد.

 

وی گفت: دشمن به دلیل اسلامی بودن انقلاب در برابر آن ایستاد و در سال 60  که اوج برنامه های منافقان در ایران بود آنها تعداد زیادی از جوانان انقلابی و شخصیت های ما را به شهادت رساندند.

 

به گفته وی، در فاجعه 7 تیر، 72 نفر از یاران انقلاب را به شهادت رساندند چون تصور می کردند می کردند با این اقدام جنایتکارانه انقلاب و حکومت را متلاشی خواهند کرد، اما مردم با حضور خود نشان دادند که پرچم انقلاب روی زمین باقی نمی ماند.

 

وی با اشاره به این که در طول 36 سال گذشته فراز و نشیب های زیادی داشته ایم و خیانت های زیادی نیز به انقلاب شده است، گفت: در این مسیر بسیاری ازافراد که همراه انقلاب نبودند رسوا شدند و چهره آنها برای مردم روشن شد.

 

حجت الاسلام فخاری گفت: در دوران امیرمؤمنان (ع) هم عدالت واقعی در جامعه پیاده نشد و بعد از ظهور امام زمان(ع) نیز افراد ناصالح در مقابل ایشان خواهند ایستاد و از او تبعیت نخواهند کرد.

 

این مبلغ دینی گفت: امام راحل بعد از به شهادت رسیدن فرزند خود فرمود که شهادت او از الطاف خفیه الهی بود به برکت خون آن شهید، مردم ایران قیام خود را آغاز کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات