۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۲۴۶۴۵۵
دبیرکل مجمع جهانی تقریب:

ملت در 22 بهمن نشان داد با تمام وجود پای انقلاب و ارزش ها ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند تحریم‌ها خود زمینه سازندگی و رشد کشور را به دست جوانان این مرز و بوم فراهم ساخت و ما تحریم ها را به فرصتی برای دستیابی به استقلال اقتصادی کشور تبدیل می کنیم.
آيت الله اراکي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دیدار با مردم شهرستان خمین بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه پیشرفت و توسعه را در همه زمینه ها برای ملت شریف ایران به وجود آورد و در این راستا جوانان کشورمان توانسته اند قله های علوم مختلف را فتح کرده و درعرصه های گوناگون به موفقیت های بزرگی دست یابند و وابستگی کشور را به بیگانگان قطع کنند.

 

آیت الله اراکی با اشاره به دوران تاریک پیش از انقلاب در کشور گفت: در دوران پیش از انقلاب اسلامی شاهد وابستگی کشور در بیشتر عرصه‌ها به بیگانگان بودیم در آن زمان هر آنچه را داشتیم به یغما بردند و شاه با هماهنگی امریکا و استکبار جهانی و قدرتهای آن روز استقلال ما را سلب کرده بود و سیاست های کشور را خارجی ها تعیین می کردند و ثروت های ما را به تاراج می بردند و در آن دوران و بسیاری از افراد در جوامع روستایی و شهری از نعمت سواد بی‌بهره بودند.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطر نشان کرد: ملت ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی ، اقتدار و امنیت را به نسل آینده خود تقدیم کردند و نشان دادند که با قدرت ایمان و توسل می‌توان در برابر دشمن ایستادگی کرد و عزت، شرف و اقتدار کشور را رقم زد و امروز نیز با شعار ما می توانیم، ملت ایران اسلامی یکبار دیگر با ایستادگی و مقاومت پیروز میدان نبرد خواهد بود.

 

آیت الله اراکی اظهار داشت: تحریم های اقتصادی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در چند سال اخیر بسیار بوده است و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران با ایجاد تحریم‌ها به دنبال ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب هستند؛ در مقابل باید بدانند تحریم‌ها خود زمینه سازندگی و رشد کشور را به دست جوانان این مرز و بوم فراهم ساخت و ما تحریم ها را به فرصتی برای دستیابی به استقلال اقتصادی کشور تبدیل می کنیم.

 

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ادامه با بیان این که پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه علوم پزشکی، هسته ای، نانو، دفاعی، هوا و فضا از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است که دشمن را حیران کرده، خاطر نشان کرد: مردم  شریف جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده خود در روز 22بهمن اعلام کردند که در برابر زیاده‌ خواهی‌های دشمنان نظام اسلامی قد خم نکرده و دست از ارزش‌ها و آرمان‌های خود برنمی‌دارند. /842/پ202/ج

 

ارسال نظرات