۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۴۶۴۹۳
در ساری برگزار می شود؛

همایش بررسی بین‎المللی پیام‎های انقلاب اسلامی و نظم آینده جهان

خبرگزاری رسا ـ همایش بررسی بین‎المللی پیام‎های انقلاب اسلامی و نظم آینده جهان با سخنرانی حجت الاسلام حمید روحانی در ساری برگزار می شود.
روحانيت انقلابي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همایش بررسی بین‎المللی پیام‎های انقلاب اسلامی و نظم آینده جهان با حضور مهمانان خارجی از شبه‌قاره و قاره‌های آفریقا و آمریکا در دهکده مقاومت جهانی کیاپی ساری برگزار می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حمید روحانی، فردا بعد از نماز مغرب و عشا، در روستای کیاپی «دهکده جهانی مقاومت؛ محل یادمان فتوا و بقعه شهید مصطفی محمود مازح در مسجد جامع امام النقی (ع) برگزار می‌شود.

 

این گزارش می افزاید؛ هدف از برپایی این برنامه، میثاق مردم و نخبگان با فتوای تاریخی امام خمینی(ره) در تجلیل از پیامبر اعظم(ص) و تعقیب مؤلف کتاب موهن آیات شیطانی و اعلام انزجار از نقشه مشترک ضد دینی آمریکا، فرانسه، رژیم صهیونیستی و داعش در پرونده ننگین شارلی ابدو است.

 

به گزارش رسا، روستای کیاپی ساری با اقدام خود در اجرای فتوای امام خمینی(ره) در اعدام سلمان رشدی مرتد، به دهکده جهانی مقاومت مشهور شد.

 

با همت و ابتکار کانون فرهنگی جامعة‌الصادق و جمعی از بسیجیان این روستا، مقبره و نمادی از مزار نخستین شهیدی که برای به هلاکت رساندن سلمان رشدی اقدام کرده بود، ساخته و از سوی خانواده این شهید پرده‌برداری شد./950/پ203/ب1

ارسال نظرات