۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۴۶۶۰۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پیشتیبانی خود را از انقلاب اعلام کردند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پیشتیبانی خود را از انقلاب اعلام کردند.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود مثل همیشه نشان دادند که همواره پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

وی با بیان این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی و غرب بود، افزود: مردم با حضور در راهپیمایی، حمایت قاطع خویش را ازانرژی صلح آمیز هسته ای و مواضع سریع رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته ای را اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: در این راهپمیایی ملت ایران اعلام کردند تیم طرف مذاکره کننده هسته ای غرب و آمریکا باید دست از دورویی و سیاست دوگانه بردارند.

انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری ملت های آزاده جهان و مسلمانان شد

امام جمعه خرم آباد با اشاره به  نوشته یکی از روزنامه های غربی که نوشته پایتخت های سوریه، عراق ویمن در دست ایران است، افزود: انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری ملت های آزاده جهان و مسلمانان شد.

وی با بیان این که مصادره شدن انقلاب اسلامی در جهان به برکت وجود رهبری آگاه، فرزانه، دشمن شناس، هوشیار و بصریت مردم است، عنوان داشت: در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بصیرت  مردم در زمان پیروزی انقلاب و دیگر صحنه ها توطئه های دشمنان خنثی شد.

جلوگیری از اسراف جهت تحقق اهداق اقتصاد مقاومتی ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که دولت‎مردان و مردم جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی همت گمارند، بیان داشت: باید عموم مردم و مسؤولان اسراف در همه امور به ویژه در بحث غذا، لباس و انرژی را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان این که جلوگیری از اسراف جهت تحقق اهداق اقتصاد مقاومتی ضروری است، خاطرنشان کرد: اسراف از مسائلی است که با اقتصاد مقاومتی منافاتی ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه قاچاق کالا و ارز را مانعی سر راه اهداف اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: مقابله با مسأله قاچاق کالا و ارز از مهم ترین وظایف مسؤولان جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان این که مسأله اشتغال کاذب نیز موجب مصرف گرایی شده و  فرهنگ مصرفی گرایی را در جامعه رواج  می دهد، یادآور شد: وجود مشروبات الکی، ماهواره  و وجود باندهای مافیای قدرت نز از ثمرات طریق قاچاق کالا و ارز است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: برای حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی مسؤولان باید در مسأله مبارزه با قاچاق کالا و ارز جدی وارد شوند و مردم نیز جلوی اسراف را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به  شهادت سید عباس موسوی، دبیرکل حزب الله لبنان بیان داشت: او شخصیتی مبارز و انقلابی بود.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: دبیرکل حزب الله لبنان در خط مقدم مبارزه با صهیونیست ها بود و در برقراری عدالت نیز زحمات فراوانی کشید./9451/پ201/ب2

ارسال نظرات