۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۴۶۶۱۲
امام جمعه دامغان:

حضور باشکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن سندی بر بیهودگی تلاش‌های دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دامغان گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سندی بر بیهودگی تلاش‌های دشمنان برای ایجاد ناامیدی در قلب مردم دیندار کشورمان و کم‌رنگ کردن حضور آنها در صحنه‌های حساس سیاسی و اجتماعی بود.
امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی، امام جمعه این شهرستان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه باشکوه شهر دامغان که در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با یادآوری اهمیت سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در مواضعی روشن و حکیمانه افق گفت‌و‌گوهای هسته‌ای 14 ماهه بین ایران و کشورهای 1+5 را ترسیم کردند.

 

وی تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دولت آمریکا در طول 36 سال گذشته با دلایل و رویکرد‌های مختلف دشمنی‌ خود با اسلام و ملت ایران را به اثبات رسانده و از همه ابزار‌ها و توان خود برای نابودی کشور و نظام اسلامی ما بهره‌برده است، اما موفق نشده و اکنون به‌دنبال تأمین خواسته‌های استکباری خود از طریق این مذاکرات است.

 

خطیب نماز جمعه دامغان بر اساس بیانات رهبری، چشم‌انداز مذاکرات تا به امروز را عملکرد منطقی و مستدل جمهوری اسلامی ایران و رفتار غیرمنطقی و زیاده‌خواهانه طرف مقابل دانست و خاطر‌نشان کرد: البته این مهم برای همه جهانیان روشن می‌کند که اسلام دین منطق و عقلانیت است.

 

امام جمعه دامغان مذاکره کنندگان را نمایندگان ملت و دولت ایران برشمرد و ضمن تأکید بر عملکرد حساب شده و توجه آنان به شروط مطرح شده از سوی رهبر انقلاب برای توافق احتمالی، افزود: یک مرحله‌ای و روشن بودن، دقیق و بی‌نیاز از تفسیر، دربردارنده جزئیات و کلیات و موافق اصولی بودن، رفع یکباره همه تحربم‌ها و حفظ حرمت و جایگاه و منافع ملت ایران شروط هوشیارانه رهبری برای حصول توافق با 1+5 است.

 

اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اکرم همچون سلمان رشدی مرتدند

 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه با اشاره به فرارسیدن 25 بهمن سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی خائن، گفت: اهانت کنندگان به قرآن مجید و شخصیت بزرگوار نبی مکرم اسلام به دلیل اهانت به پیامبر و عقاید دو میلیارد مسلمان مستحق نابودی و اعدامند.

 

وی با تأکید بر اینکه مسلمانان به‌راحتی از اقدامات اسلام ستیزانه و مخرب نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر و مقدسات اسلامی نمی‌گذرند، اظهار داشت: تمامی این حرکت‌های هدفمند در کشورهای غربی به منظور ضربه زدن به اسلام ناب محمدی طراحی و اجرا می‌شود زیرا نظام سلطه به خوبی می‌داند که با حاکم شدن احکام و گفتمان اسلام حقیقی در جهان منافع ضدانسانی آنها دچار مخاطره می‌شود.

 

حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن سندی بر بیهودگی تلاش‌های دشمنان بود

 

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با قدردانی از شرکت آگاهانه و کم‌نظیر مردم دامغان و ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور باشکوه سندی بر بیهودگی تلاش‌های دشمنان برای ایجاد ناامیدی در قلب مردم دیندار کشورمان و کم‌رنگ کردن حضور آنها در صحنه‌های حساس سیاسی و اجتماعی بود.

 

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در این راهپیمایی دشمنان را ناامید و رشته آرزوهای آنان را از هم گسست، تصریح کرد: حضور یکپارچه ملت ایران در دفاع از اسلام، انقلاب و میهن خود بهترین پشتوانه و قدرت برای تداوم نهضت، نظام اسلامی و حرکت در راه اهداف شهدا است./977/پ202/ب4

ارسال نظرات