۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۴۶۶۳۴
امام جمعه موقت بوشهر:

راهپیمایی 22 بهمن تجدید پیمان مردم با ولایت فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت بوشهر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نماد وحدت، اتحاد و انسجام دانست و گفت: مردم در این روز بار دیگر با ولایت فقیه تجدید پیمان کردند.
هاشمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه اول نماز جمعه به راه‌های جلب محبت خداوند اشاره کرد و گفت: دوستی و دشمنی فقط برای خداوند و در تبعیت از پیامبر گرامی اکرم و موجب حب الهی باشد که همان دوست داشتن پیامبر موجب دوستی خداوند می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه پیامبران سفیران هدایت بشر هستند، یکی دیگر از راه‌های جلب محبت خداوند را ایمان و عمل صالح عنوان کرد و اظهار داشت: عملی که موجب  رضای خداوند شود بالاتر از هر عملی است و موجب رضوان خدای تعالی می شود.


وی استغفار و توبه را از راه های جلب رضایت خداوند دانست و افزود: خداوند غفار توبه بندگانش را می آمرزد؛ پس از گناهان دوری کنید و استغفار کنید و امر به معروف و نهی از منکر را به جا آورید؛ تا خداوند باران رحمتش را بر بندگان خود فرود آورد.


حجت الاسلام هاشمی در خطبه دوم نماز جمعه بوشهر ضمن قدردانی از حضور ملت سلحشور و مردم همیشه در صحنه انقلاب ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال و برگزاری جشن شکوهمند سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی نماد وحدت و اتحاد و انسجام مردم ایران و نماد عزت و ظلم ستیزی و آرمان طلبی و پایبندی و استمرار مردم ایران به اسلام و نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران است و اصلی ترین و مهم ترین چیز،  تجدید پیمان دوباره مردم ایران با ولایت فقیه است که در وجود مقام معظم رهبری تبلور یافته است.

 

وی افزود: دشمن و استکبار جهانی تمام توان خود را در تضعبف ملت و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار بست اما انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود طرحی نو در جهان به راه انداخت.


امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه در مقابل جبهه حق، باطل وجود دارد تا نور حق را بگیرد، ادامه داد: ملت ایران در مسیر عزت و سربلندی انقلاب از تحریم ها و فتنه های دشمن کوتاه نخواهد آمد و با تکرار حماسه ای عظیم در راهپیمایی 22 بهمن امسال ضربه متقابل خود را بر دشمن وارد کرد و دشمنان را ناامید ساخت.


وی با یادآوری 25 بهمن ماه سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی(ره) در ارتداد سلمان رشدی نویسنده کتاب «آیات شیطانی» اضافه کرد: تلاش کشورهای غربی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و هجمه های اسلام ستیزی و اسلام هراسی در سطح جهان است ولی بدانند که نور اسلام برای جهانیان روز به روز منورتر شده است.


امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات هسته ای کشور افزود: رهبری با پشتیبانی و رصد مذاکرات دو خواسته مهم را در مذاکرات عنوان کردند یکی لغو یکپارچه تحریم ها علیه ایران و دیگری یک مرحله ای بودن توافقات و مذاکرات است./833/پ202/ب4

ارسال نظرات