۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۴۶۶۳۹
نماینده آیت الله سیستانی:

هیچ عذری برای بی‎توجهی به نیروهای بسیج مردمی پذیرفتی نیست

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه کربلا عملکرد دولت در قبال خدمت رسانی به نیروهای بسیج مردمی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: هیچ عذری برای بی‎توجهی به نیروهای بسیج مردمی پذیرفتی نیست.
حجت الاسلام احمد صافي نماينده آيت الله سيستاني

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس کربلا که در حرم مطهر امام حسین(ع) برگزار شد، توصیه های 20 گانه این مرجع تقلید را قرائت کرد.

 

وی سپس گفت: همگان اهتمام و توجه فوق العاده مرجعیت به مصالح کشور که امروزه در معرض حملات سنگین تروریست ها قرار دارد، را مشاهده می کنند.

 

حجت الاسلام صافی افزود: اگر تلاش های فراوان مرجعیت و همراهی غیورمردان عراقی نبود، سرنوشت نامعلومی در انتظار این کشور بود.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی همچنین از بی توجهی نسبت به نیروهای بسیج مردمی به شدت انتقاد کرد و خاطر نشان ساخت: عدم پرداخت حقوق و مزایای نیروهای بیسج مردمی و تکریم شهدا از مشکلاتی است که با وجود تذکر فراوان، همچنان ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: دولت باید توجه فراوانی به نیروهای بیسج مردمی داشته باشد. هیچ عذری درباره بی توجهی به این قهرمانانی که در حال دفاع از کشور هستند، قابل قبول نیست.

 

خطیب جمعه کربلا در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه گفت: گرچه تلاش هایی در زمینه اهتمام به بسیج مردمی وجود دارد، اما این خدمات باید به مراتب بیشتر باشد و اثر این خدمات به روشنی در روحیه این برادران دیده شود./980/ب901/د

ارسال نظرات