۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۲۴۶۶۸۰

خطیب جمعه بصره نسبت به تحرک چراغ خاموش تروریست‎ها هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده حضرت آیت الله سیستانی در بصره تأکید کرد که تروریست‎ها به صورت چراغ خاموش در حال نقشه کشی در این استان هستند.
شيخ محمد فلک المالکي خطيب جمعه بصره

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ محمد فلک المالکی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در بصره در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد الشویلی منطقه زبیر برگزار شد نسبت به نقشه گروه های تروریستی در بصره هشدار داد و گفت: گروه های تروریستی به صورت چراغ خاموش در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به استان بصره هستند.

 

وی افزود: از همه شهروندان می خواهم سلاح را حفظ کرده و در اوج آمادگی باشند تا در هر زمان ممکن به یاری نیروهای امنیتی بشتابند.

 

حجت الاسلام المالکی از گسترش نزاع های عشایری در عراق انتقاد کرد و خاطر نشان ساخت: عشایر باید به شدت از نزاع و درگیری میان یکدیگر برحذر باشند و از دستگاه های امنیتی می خواهیم وظیفه خود را در این مساله به خوبی انجام دهند.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی با اشاره به امیدواری مراجع تقلید برای پیروزی بر تروریسم در آینده ای نزدیک تصریح کرد که مراجع تقلید در نجف اشرف از مردم می خواهند در مناطق جنگی علیه تروریست های داعش از صبر و استقامت بالایی برخوردار باشند.

 

وی عملکرد مسؤولان وابسته به ائتلاف ملی را شرم آور خواند و گفت: بسیاری از پروژه های زیربنایی در عراق کاملا وهمی و مبتنی بر مصالح خاص است. مسؤولان وابسته به ائتلاف ملی هیچ خدمتی به کشور نکرده و زشت ترین چهره را از ائتلاف ملی به نمایش گذاشتند.

 

خطیب جمعه بصره در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه از دولت محلی این استان از مسؤولان خواست به یاری کارکنان وزارتخانه کشاورزی شتافته و حقوق شرعی و قانونی آنان تأمین کند./980/ب901/د

ارسال نظرات