۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۴۶۸۱۴
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

حزب الله بزرگ‌ترین شکست تاریخ اسرائیل را در جنگ احتمالی رقم می‌زند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله، عملیات شبعا را گواهی بر آمادگی مقاومت اسلامی لبنان در نبرد همزمان با تکفیری‌ها و رژیم صهیونیستی در سوریه و لبنان برشمرد و گفت: حزب الله در جنگ آینده بزرگ‌ترین شکست تاریخ رژیم صهیونیستی را رقم می‌زند.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت که امروز به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت شهید حاج عماد مغنیه، شهید سید عباس موسوی و شهید شیخ راغب حرب برگزار شد، خاطرنشان کرد: عملیات حائز اهمیت حزب الله در مزارع اشغالی شبعا نشان داد که مقاومت اسلامی از آمادگی نظامی و تسلیحاتی کاملی برای حراست از مردم لبنان در لحظات دشوار برخوردار است.

 

 

وی افزود: پیام دیگر این عملیات آمادگی مقاومت اسلامی در جبهه‌های مختلف و نبرد همزمان با دشمنان در لبنان و سوریه است.
 

 

صفی الدین با تأکید براینکه حزب الله خود را برای دشوار ترین شرایط نبرد با اسرائیل آماده کرده است، گفت: حضور نیروهای مقاومت در سوریه به هیچ وجه موجب تضعیف نیروی نظامی حزب الله لبنان نشده است. مقاومت اسلامی یقین دارد که در جنگ احتمالی با رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین شکست تاریخ این رژیم را رقم می‌زند.
 
 

وی افزود: مقاومت برخلاف برخی جریان‌های سیاسی لبنان از مسؤولیت خود در قبال دفاع از مردم و تمامیت ارضی لبنان شانه خالی نمی‌کند.
 

 

وی با تأکید براینکه مقاومت گروه‌های تکفیری در سوریه را به زانو درآورده است، خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان پس از جنگ سی و سه روزه در سال 2006 توانست شرایط دیگری را در منطقه ایجاد کند. در شرایط کنونی نیز محور مقاومت اعتقاد دارد که می‌تواند معادله جدیدی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند و رژیم صهیونیستی را ضعیف تر از پیش سازد./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات