۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۲۴۶۸۸۶
دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین:

انقلاب اسلامی ایران الگوی انقلاب بحرین است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای انقلابی بحرین در جمع دانشجویان تبریز گفت: حملات وحشیانه حکومت آل‎خلیفه به مبارزان هیچ خللی در انگیزه مردم این کشور علیه ظلم، فساد و جور حکومت وارد نمی‎کند.
ابراهيم صالح

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، شیخ عبدالله صالح، دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین، روز گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز، با اشاره به روند مبارزات مردمی در بحرین علیه رژیم آل خلیفه اظهار داشت: پیروزی نهایی انقلاب مردم این کشور بسیار نزدیک بوده و حتمی است.

 

وی با بیان این‌که مجاهدت جوانان بحرینی علیه رژیم ظالم و خشونت طلب آل خلیفه ادامه دارد، افزود: انقلاب بحرینی ها که از چهار سال قبل شروع شده و بی وقفه تا امروز ادامه دارد، اهدافی همچون از بین بردن استبداد، ظلم و غارت و فساد در دستگاه حکومتی و آزادی را دنبال می کند.

 

شیخ عبدالله صالح با اشاره به تفاوت های قیام مردم بحرین علیه رژیم مستبد حاکم با روند بیداری اسلامی در کشورهای عربی گفت: این انقلاب به طور کامل خارج از سیطره دولت های استعماری بوده و در حال حاضر هیچ تسلطی بر این مبارزات از جانب بیگانگان وجود ندارد.

 

وی با بیان این‌که انقلاب بحرین با سرکوب‌های وحشیانه رژیم حاکم همراه است، افزود: این در حالی است که تلاش دولت های غربی و حاشیه خلیج فارس برای به انحراف کشیدن انقلاب مردم در بحرین کاملا مشهود است، اما به لطف الهی و مجاهدت جوانان انقلابی، پیروزی نزدیک است.

 

این روحانی انقلابی با تأکید بر این‌که انقلاب بحرین مردمی است و به هیچ گروه، حزب و طایفه خاصی تعلق ندارد، گفت: با آگاهی و شعور بالای سیاسی مردم و مجاهدان انقلاب این تلاش ها با شکست مواجه و دولت های غربی و دست نشانده های آنها در منطقه عقب نشینی کرده اند.

 

وی با بیان این‌که صاحبان اصلی انقلاب بحرین مردم اعم از جوانان، زنان، مردان و علما و روحانیان هستند، تصریح کرد: حملات وحشیانه حکومت آل خلیفه به مبارزان هیچ خللی در انگیزه مردم این کشور علیه ظلم، فساد و جور حکومت وارد نمی کند.

 

شیخ عبدالله صالح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که انقلابیان بحرین، ملت ایران را الگوی خود برای مبارزه با رژیم آل خلیفه قرار داده، ادامه داد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران، جمعیت مبارز و آگاه بحرین نیز تصمیم گرفته اند همچون برادران خود در ایران چنین انقلابی را در منطقه رقم زده و بر سرنوشت خود حاکم شوند./935/ب202/د

ارسال نظرات