۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۴۶۹۷۶

دوسالانه آثار طراحان گرافیک استان قم به نگارخانه سوره رفت

خبرگزاری رسا ـ منتخب دوازدهمین دوسالانه آثار طراحان گرافیک استان قم از تاریخ 25 بهمن ماه تا 10 اسفند ماه 1393 در نگارخانه سوره و اشراق به نمایش گذاشته می‌شود.
نگارخانه اشراق قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، شامگاه شنبه 25بهمن ماه 1393 نمایش آثار دوازدهمین دوسالانه آثار طراحان گرافیک استان قم به صورت هم‌زمان در نگارخانه سوره حوزه هنری استان قم و نگارخانه اشراق آغاز شد.

 

در نگارخانه سوره 150 اثر نشانه، نشانه نوشته، جلد، صفحه آرایی و بسته بندی به روی دیوار رفته‌است؛ شایان ذکر است که بخش موضوعی این دوسالانه به حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها اختصاص دارد؛ در این نمایشگاه آثار هنرمندان شناخته شده‌ی رشته گرافیک از جمله مسعود نجابتی، سید حسن موسی‌زاده، کورش پارسا‌نژاد و علی رضا قره گوزلو به چشم می‌خورد.

 

نمایش این آثار تا تاریخ 10 اسفند ماه 1393 ادامه دارد؛ علاقه‏مندان برای بازدید از آثار اثر نشانه ، نشانه نوشته، جلد، صفحه آرایی و بسته بندی می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 16تا 19 به نگارخانه سوره واقع در خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه 23 پلاک 8 مراجعه کنند؛ همچنین برای بازدید از آثار پوستر و هویت بصری این دوسالانه به نگارخانه اشراق به نشانی خیابان صفائیه، نبش کوچه 17 مراجعه شود./840/د102/ف

ارسال نظرات