۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۴۷۰۰۹
مفتی مصر:

تروریست‎ها از اهل جهنم هستند

خبرگزاری رسا ـ مفتی مصر خواستار مبارزه با جریان‎های تروریستی و تکفیری شد و تصریح کرد که اقدامات تروریست‎ها سبب افزایش دشمنان اسلام می‎شود.
شوقي علام مفتي مصر


به گزارش خبرگزاری رسا، شوقی علام، مفتی مصر، امروز طی بیانیه ای، با اشاره به احادیث نبی اکرم (ص)، تروریست‎ها را از اهل جهنم خواند و تصریح کرد: تروریست‎ها در حالی مسحیان پناه برده به دامن اسلام را قتل و عام می‎کنند که پیامبر اسلام (ص) به خوش رفتاری با آنان سفارش فراوانی کرده است.


وی افزود: کسانی که مسیحیان پناه برده به اسلام را به قتل برسانند بویی از بهشت نخواهند برد.


این عالم اهل تسنن تصریح کرد: تروریست‎ها با چنین اعمال فجیعی که هیچ عقل و انسان سلیمی حاضر به پذیرش آن نیست، اسلام را با خطر جدی مواجه کرده‎اند.


وی جریان‎های تروریستی را جاهل توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: تروریست‎ها با نام اسلام به قلع و قمع مردم می‎پردازند، این اعمال سبب تنفر مردم جهان از اسلام شده است. تروریست‎ها با کشتار انسان‎های بی‎گناه این فرصت را به دشمنان می‎دهند که به دین مبین اسلام تعدی کنند.


شوقی علام از همه مردم جهان خواست که برای نابودی تروریست‎ها با یکدیگر متحد شوند و گفت: پیروان همه ادیان الهی از اقدامات جریان‎های تروریستی و تکفیری تبری می‎جویند و آنان ابراز انزجار می‎کنند لذا مردم جهان برای نابودی تروریست‎ها باید با یکدیگر متحد شوند./994/ب903/د

ارسال نظرات