۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۲۴۷۱۷۸

حضور مدیرکل و معاونان اوقاف آذربایجان غربی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با همراهی معاونان و رؤسای ستادی از هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان بازدید کردند.
حضور مديرکل اوقاف و امور خيريه آذربايجان غربي در نمايشگاه مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان بازدید کرد.

 

حجت الاسلام مصائبی در این بازدید که معاونان و رؤسای ستادی اداره کل، وی را همراهی می کردند، از غرفه های نشریات، سایت های استانی و نمایندگی روزنامه های سراسری و خبرگزاری ها بازدید کرد و از نزدیک با هدف و روند فعالیت آنها آشنا شد.

 

بر اساس این گزارش، حضور مدیرکل، معاونان و رؤسای ستادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی با استقبال گرم اصحاب رسانه ها روبه رو شد به گونه ای که با وجود اعلام برگزاری نشست خبری، وی در اکثر غرفه ها توقف کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از هفتمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان پس از دو ساعت با شرکت در نشست خبری به پایان رسید.

 

حجت الاسلام علی مصائبی در جمع خبرنگاران در محل برگزاری نشست های خبری هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان با اشاره به دقت و ظرافت کار خبر و خبر نویسی گفت: یکی از موضوعاتی که باید در این عرصه رعایت شود، گرفتن مطلب از منبع اصلی است.

 

وی به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این نامه به این نکته تأکید کرده اند که اخبار و مطالب را از افراد متخصص و از منبع اصلی دریافت کنند.

 

حجت الاسلام مصائبی در ادامه از روند صعودی موقوفات استان در چهار سال گذشته خبر داد و افزود: افزایش موقوفات از 30 فقره در سال 90 به 120 فقره در سالجاری نشان دهنده اعتماد مردم به اوقاف است که در سایه زحمات همکاران و تلاش رسانه ها محقق شده است.

 

وی در ادامه موضوع وقف در حوزه رسانه را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد: با ثبت موقوفات جدید در حمایت از رسانه ها روز به روز فعالیت برای مقابله با هجمه های فرهنگی و رسانه ای غرب و اروپا افزایش یافته و رسانه ها نسبت به انتشار مطالب منطقی و مستند ادامه دهند.

 

حجت الاسلام مصائبی اضافه کرد: امروزه کشورهای اروپا و غرب برای ترویج اسلام هراسی، دین ستیزی بر علیه ملت ایران از رسانه ها حمایت های مالی می کنند درحالی است که رسانه های جمهوری اسلامی ایران با دست خالی و نبود پشتوانه مالی برای مقابله با آنها تلاش دارند که این امر قابل تقدیر است./936/پ202/ب4

ارسال نظرات