۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۲۴۷۲۷۹
رییس سازمان حفظ و نشر آثار ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس خبر داد؛

کمیته راهبردی پیگیری تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب تشکیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: این سازمان بر آن است با تشکیل «کمیته راهبردی پیگیری تحقق فرامین مقام معظم رهبری» به معرفی نقش و جایگاه واقعی زنان در دفاع مقدس بپردازد.
تشکيل کميته راهبردي پيگيري تحقق فرامين رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، مجتهدزاده، رییس سازمان حفظ و نشر آثار ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با تأکید بر شفافیت و تعمیق باورهای دینی انقلابی جامعه به ویژه جوانان، از تدوین و گردآوری مجموع بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه دفاع مقدس خبر داد.

 

وی با تأکید بر اینکه گردآوری مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه زنان و دفاع مقدس در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار دارد، اظهار داشت: یکی از اهداف این کار، اتخاذ تدابیر و راهکارهایی جهت اجرایی­کردن و تحقق تمام فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه زنان و دفاع مقدس است.

 

وی بر اهمیت نقش زنان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تمام فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه‌ دفاع مقدس به ویژه در عرصه‌ِ زنان از سال 68 تا کنون جمع‌آوری و راهبردها‌، سیاست‌ها‌، فعالیت‌ها و برنامه‌های مختص زنان از آن استخراج می‌شود.

 

مجتهدزاده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم زن نه شرقی و نه غربی بوده و زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشوده است، خاطرنشان کرد: فرامین رهبر معظم انقلاب چه در حوزه راهبرد و چه به لحاظ مبانی نظری قابلیت اجرایی دارد و این سازمان بر آن است با تشکیل «کمیته راهبردی پیگیری تحقق فرامین مقام معظم رهبری» به معرفی نقش و جایگاه واقعی زنان در دفاع مقدس بپردازد.

 

وی ادامه داد: رویکرد این سازمان کاملا منطبق بر دیدگاه‌های بلند و استراتژی ارزشمند رهبر معظم انقلاب است که زنان را سنگرسازان عرصه سیاسی‌، اجتماعی می‌دانند زیرا توانستند با درآمیختن روح شهادت و ایثار با روح احساس و رحمت زنانه خود مردانه‌ترین میدان‌ها را با شجاعت و فداکاری خود فتح کنند.

 

رییس سازمان حفظ و نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس‌، ضمن اشاره به اینکه زنان پایه‌های اصلی خانواده و دامان آنها محل تربیت و به کمال و عروج رساندن انسان‌ها محسوب می‌شوند، افزود: برآورد مطالبات واقعی زنان صیانت و تقویت نقش ممتاز زنان در عرصه‌های مختلف در راستای فرامین رهبری و مقابله با تبلیغات سوء دشمنان پیرامون وضعیت زنان و خانواده است.

 

مجتهدزاده در پایان اظهار امیدواری کرد که با تشکیل کمیته راهبردی «پیگیری تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب» و تدوین و گردآوری مجموع بیانات مقام معظم رهبری در حوزه دفاع مقدس بتوان جایگاه واقعی زنان و نقش کلیدی آنان در عرصه دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کرد./822/د102/ف

 

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

 

ارسال نظرات