۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۴۷۵۶۶
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

از عمق جان خواهان موفقیت دولت آقای روحانی هستیم

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان این که از عمق جان خواهان موفقیت دولت آقای روحانی هستیم، گفت: برخی به دنبال این هستند که آقای روحانی موفق نشود و در این میان خوش رقصی می کنند.
حجت الاسلام والمسلمين تقوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ظهر امروز، در گردهمایی مسؤولان دفاتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با بیان این که با تمام وجود آرزوی موفقیت برای آقای روحانی و هیأت دولت را دارم گفت: از جنگ و تفرقه هیچ کس سود نخواهد برد.

وی با بیان این که از عمق جان خواهان موفقیت دولت آقای روحانی در همه عرصه ها هستیم، اظهار داشت: موفقیت دولت مساوی با موفقیت نظام است.

برخی در جهت عدم موفقیت آقای روحانی خوش رقصی می کنند

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، با بیان این که روحیه خصمانه و آرزوی شکست برای دیگران خصلت زشت و ناپسندی است، تصریح کرد: برخی به دنبال این هستند که آقای روحانی موفق نشود و در این میان خوش رقصی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی به مشکلات ریزگردها در خوزستان، عدم بهداشتی بودن آب های زیر زمینی و دیگر مشکلات موجود در محیط زیست، اشاره کرد و افزود: ائمه جمعه در خدمت حفاظت از محیط زیست هستند و نباید این مسأله را سیاسی کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه گفت: همه نهادها باید دست به دست هم دهند تا مشکلات زیست محیطی جامعه برطرف شوند.

همه نهادها باید به دولت کمک کنند

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان این که رییس جمهور و هیأت دولت آمده اند تا خدمت کند، اظهار داشت: همه نهادها باید به دولت کمک کنند تا در کار خود موفق باشد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به اهمیت تعهد سازمانی در کارها اشاره کرد و افزود: وفاداری به عهد و میثاق از عالی ترین صفات انسانی است و فطرت انسانی از پیمان شکنی دوری می کند.

وی پیمان شکنی را از نشانه های نفاق در اسلام برشمرد و افزود: مسؤولیت هایی که به انسان واگذار می شود امانت هایی از سوی خداوند هستند که باید قدر آنان را دانست.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی به ملاک های تعهد سازمانی اشاره کرد و افزود: همسویی با اهداف سازمان و ایجاد تعهد نسبت به آن سازمان از جمله این ملاک ها است.

وی در اختیار قرار دادن داشته های علمی و تجربی در اختیار سازمان و دقت در کار از دیگر ملاک های تعهد کاری است که باید در انسان متعهد وجود داشته باشد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تعهد در انجام امور محوله را نشانه دین داری برشمرد و گفت: عدم تعهد به معنای نفاق و بی دینی است./9464/پ202/ب2

ارسال نظرات