۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۲۴۷۶۲۲
شیخ نعیم قاسم:

بحران سوریه تنها با راهکارهای سیاسی قابل حل است/ مذاکرات حزب الله و المستقبل مثمرثمر بوده است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر لزوم مقابله جهانی با تندروی، خاطرنشان کرد: بحران سوریه تنها با راهکارهای سیاسی قابل حل است.
شيخ نعيم قاسم
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با گروهی از مؤوسسه ادیان لبنان به ریاست شیخ حسین شحادة بر لزوم تقویت انسجام و همبستگی ملی و کمک به همزیستی مسالمت آمیز در کشور تأکید کرد.
وی افزود: حزب الله از هرگونه تلاش برای تقویت وحدت و همکاری بین ادیان و مذاهب مختلف حمایت می‌کند. گفت‌وگو بین گروه‌های سیاسی به تنهایی کافی نیست و باید از تعاون و همکاری بین نهادهای اجتماعی و مردمی نیز استقبال کرد.

این عضو ارشد حزب الله با اشاره به برگزاری گفت‌وگو بین حزب الله و جریان المستقبل لبنان، بیان داشت: ادامه گفت‌وگوها بین حزب الله و المستقبل به دلیل مثمر ثمر بودن مذاکرت است.
نعیم قاسم بر لزوم همراهی طرفداران این دو جریان سیاسی با مذاکرات و کم شدن تنش‌ها بین دو طیف جامعه تأکید و تصریح کرد: رهبران حزب الله و جریان السمتقبل باید طرفداران خود را به سمت اعتدال و میانه روی سوق دهند.
وی افزود: همه کشورهای دنیا به نقشه راهی جامع برای مبارزه با تندروی و افراط نیاز دارند.

معاون سیدحسن نصرالله تنها راهکار عبور از بحران سوریه را گفت‌وگو بین معارضان و دولت این کشور دانست و گفت: حزب الله از شروع جنگ بر لزوم پایان درگیری‌ها و حل مشکلات از طریق راه حل سیاسی تأکید داشت./983/ب902/ک
ارسال نظرات