۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۴۷۷۵۶
امام جمعه موقت قزوین:

آمریکا غیرت و اعتقاد ما را نشانه گرفته است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین گفت: آمریکا و اسرائیل غیرت و اعتقاد ما را نشانه گرفته اند و رفاه و آرامش دروغین را بسیار مهم جلوه می‌دهند و پس از اینکه جامعه را به خود وابسته کردند اهداف خود را ذره ذره پیاده می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني،امام جمعه موقت قزوين حجت الاسلام عبدالکريم عابديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه موقت قزوین ظهر امروز در کارگاه آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد قزوین که در اداره کل ارشاد قزوین برگزار شد با اشاره به آیه «انما یعمر مساجد الله» گفت: مسجد را کسانی می‌توانند آباد کنند که به روز قیامت ایمان دارند.
 
وی در ادامه با بیان این‌که مسجد آبادیش به گنبد و گلدسته نیست افزود: اینها کارهای عمرانی سخت افزاری مسجد هستند و مهم در مساجد کارهای نرم افزاری آن است.
 
امام جمعه موقت قزوین مسجد را یک دولت دانست و اظهار کرد: ملاک یک مسجد خوب این است که باید شبیه یک وزارتخانه تمام عیار عمل کند و یک مسجد سالم این است که رسالت نرم افزاری بسیار مطلوبی در جامعه ایفا کند.
 
آمریکا غیرت و اعتقاد ما را نشانه گرفته است
 
این استاد حوزه علمیه با اشاره به رهنمود های امام خمینی(ره) که فرمودند مساجد سنگر جامعه هستند ابراز داشت: در حال حاضر در جامعه جنگ نرم افزاری بسیار مهم است و جنگ نرم همانند گازی است که ذره ذره جامعه را خفه می‌کند.
 
وی در ادامه افزود: برای تجزیه و تحلیل باید دقت کنیم که آمریکا و اسرائیل غیرت و اعتقاد ما را نشانه گرفته اند و رفاه و آرامش دروغین را بسیار مهم جلوه می‌دهند و پس از اینکه جامعه را به خود وابسته کردند اهداف خود را ذره ذره پیاده می‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در دانشگاه قزوین با بیان این‌که آزادی با امام حسین(ع) معنا دارد، عنوان کرد: باید با امام جماعت هماهنگ باشیم و مهم این است که نگاهی دینی به مجموعه مسجد داشته باشیم و اگر این نگاه خارج از دین باشد به بی بند و باری مبتلا خواهیم شد.
 
نماز را اقامه کردن کار بسیار سنگینی است
 
امام جمعه موقت قزوین با بیان این‌که نمازخواندن بسیار راحت است اظهار داشت: نماز اقامه کردن را باید بسیار مهم بدانیم همانطور که اهل بیت(ع) نماز را ستون دین خواندند و بایستی همه ابعاد دین ما روی ستون قرار بگیرد.
 
وی در پایان با اشاره به سیره امام علی (ع) گفت: باید از ظرفیت های مساجد استفاده کنیم و بدانیم همه چیز در مساجد است، امام علی (ع) نماز را در مسجد اقامه کردند و باید از این سیره درس عملی بگیریم./849/پ202/ب4
ارسال نظرات