۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۲۴۷۸۲۰
با حضور 12 استان کشور؛

گردهمایی منطقه ای معاونت های فرهنگی ستادهای نماز جمعه در آبادان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی منطقه ای معاونت های فرهنگی ستاد های نماز جمعه با حضور اعضای ستاد نماز جمعه 12 استان کشور در آبادان برگزار شد.
گردهمایی منطقه ای معاونت های فرهنگی ستادهای نماز جمعه در آبادان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آبادان، گردهمایی منطقه ای معاونت های فرهنگی ستادهای نماز جمعه، ظهر امروز با حضور اعضای ستاد نماز جمعه 12 استان کشور در اردوگاه راهیان نور میثاق آبادان برگزار شد.

حجت الاسلام محمود سیاح، مدیر نهاد ستادهای نماز جمعه کشور با حضور در این گردهمایی فلسفه این نشست ها را هویت بخشی به معاونت ها ستادهای نماز جمعه دانست و گفت: جلسات استانی باید با دو هدف انتقال تجربیات و استفاده از اساتید مجرب در زمینه های فرهنگی به منظور ارتقای عملکر ستاد های نماز جمعه باشد.

وی افزود: جلسات استانی که در شهرهای گوناگون برگزار می شود به منظور اطلاع مدیران ستادها از اخبار و برنامه های دیگر ستادهای برگزاری نماز جمعه و همچنین تقویت ایده های موفق و گسترش آنها است.

حجت الاسلام سیاح با بیان این‎که همه اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه باید در اجرای نماز همکاری داشته باشند، اظهارداشت: مدیران ستاد می توانند برای برگزاری نماز جمعه، هرهفته یک نفر از اعضای ستاد را مدیر برگزاری نماز جمعه همان هفته کرده و همه کارها را به او بسپارد.

مدیر نهاد ستادهای نماز جمعه کشور تصریح کرد: با اجرای این طرح می توان همه اعضای برگزاری نماز جمعه را با کار آشنا کرده و نیروهای برجسته را در این زمینه تربیت کرد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان با حضور در این گردهمایی گفت: نماز جمعه نیازمند اتاق فکر بوده و با توجه به نیازمندی در هر شهرستان پیشنهادهایی جهت ارائه مطالب مفید در خطبه ها نیز مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از یک سال است که سبک زندگی اسلامی را از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تبیین کردیم که با استقبال بسیار خوب نمازگزاران مواجه شد.

ابراهیمی پور با اشاره به این‎که آبادان شهری قرآن خیز و ورزش دوست است، بیان داشت: توانسته ایم از این ظرفیت در ستاد نماز جمعه آبادان استفاده کنیم.

گفتنی است، در این گردهمایی اعضای ستادهای نماز جمعه استان‎های تهران، شیراز، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، قزوین، قم، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، همدان و فارس در آبادان برگزار شد./9462/پ202/ب2

ارسال نظرات