۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۲۴۷۸۴۱
اوباما:

تروریست‎ها ربطی به یک میلیارد مسلمان دنیا ندارند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور آمریکا که کشورش سابقه‎ای طولانی در حمایت از تروریسم دارد در سخنانی با بیان این که تروریست‎ها ربطی به یک میلیارد مسلمان دنیا ندارند از کشورهای غربی و رهبران کشورهای اسلامی خواست که برای مقابله با گروه‎های افراط‎گرا متحد شوند.
اوباما
 
به گزارش خبرگزاری رسا، باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا که کشورش سابقه‎ای طولانی در حمایت از تروریسم دارد در سخنانی با بیان این که تروریست‎ها ربطی به یک میلیارد مسلمان دنیا ندارند از کشورهای غربی و رهبران کشورهای اسلامی خواست که برای مقابله با گروه‎های افراط‎گرا متحد شوند.
 
رییس جمهور آمریکا که در یک کنفرانس سه روزه مبارزه با تروریسم سخن می گفت در ادامه سخنان خود تاکید کرد که گروه هایی مانند داعش یا القاعده را نباید با اسلام مرتبط ساخت چرا که چنین امری به معنای تایید برداشت نادرست این گروه ها و کمک به پیشبرد اهداف آنان است.
 
باراک اوباما بدون آن که اشاره ای به کمک های سخاوتمندانه دولتش به گروه هایی مانند داعش کند با بیان این ادعا که آمریکا در حال جنگ با اسلام نیست خاطرنشان کرد: رهبران گروه های تروریستی می خواهند خود را رهبران مذهبی نشان دهند در حالی که آنان تروریست هستند.
 
رییس جمهور آمریکا که کشورش طراح اصلی القاعده و بسیاری دیگر از گروه های تروریستی فعال در دنیا محسوب می شود در پایان سخنان خود تاکید کرد که مبارزه با افراط گرایی تنها از طریق نظامی ممکن نیست و جوامع مختلفی که به وسیله این پدیده تهدید می شوند نیز باید نقش موثری در این ارتباط ایفا کنند./990/ب902/ک
ارسال نظرات