۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۴۷۸۵۵
در ششمین دور از مذاکرات ملی لبنان؛

تأکید حزب الله و جریان المستقبل بر لزوم وضع استراتژی ملی برای مبارزه با تروریسم

خبرگزار رسا ـ حزب‌الله و «المستقبل» ششمین دور گفت‌وگوهای خود را برگزار و بر رسیدن به یک استراتژی ملی برای مبارزه با تروریسم تأکید کردند.
حزب الله و جريان المستقبل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش حزب‌الله و حزب «المستقبل» لبنان چهارشنبه شب (دیشب) ششمین دور گفت‌وگوهای خود را در «عین التینه» برگزار کردند.

 

به گزارش شبکه تلوزیونی المنار فضای جدی بر مذاکرات این دور حکم‌فرما بود و پیشرفت خوبی در خصوص طرح امنیتی در «البقاع» و گام‌هایی که در خصوص برداشتن اعلامیه‌ها و عکس‌ها از مناطق مختلف و التزام به آن برداشته شود، حاصل شد.

 

شرکت‌کنندگان در این دور، دو طرف را به گفت‌وگو و عدم تیراندازی (هوایی) در مناسبت‌های مختلف دعوت کردند. در این دور دعوت‌های متبادلی در خصوص رسیدن به راه‌های استراتژیک ملی برای مبارزه با تروریسم و یافتن راهکارهای آن انجام شد.

 

این جلسه با حضور «حاح حسین خلیل» معاون سیاسی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله،«حسن فضل الله» از حزب‌الله و«نهاد مشنوق»، «سمیر الجسر» و «نادر الحریری» مدیر دفتر «سعد الحریری» از جریان المستقبل برگزار شد.

 

نصرالله اخیرا امکان رسیدن به نتیجه در مذاکره با حزب‌الله را زیاد دانست و سعد الحریری آن را یک نیاز ملی خواند./983/د102/ک

ارسال نظرات