۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۴۷۹۶۰

دیدار خصوصی رییس مجلس با حضرات آیات صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی به صورت جداگانه و خصوص با حضرات آیات مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی دیدار و گفت وگو کرد.
ديدار لاريجاني با مراجع ديدار لاريجاني با مراجع

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی که از روز پنج شنبه در حوزه انتخابیه خود به سر می برد صبح جمعه (یکم اسفند) با حضور در بیت حضرت آیت الله مکارم شیرازی با این عالم بزرگوار و مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

رییس مجلس در این دیدار گزارشی از وضعیت داخل کشور، مسائل بین المللی و منطقه ای ارائه کرد.

همچنین دکتر لاریجانی رئیس قوه مقننه با آیت الله مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گزارشی درباره مسائل مطروحه داخلی و بین المللی ارائه کرد.

 

دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، همچنین روز پنج شنبه با حضور در بیت آیت الله صافی گلپایگانی با این مرجع عالیقدر جهان تشیع دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

رییس مجلس در این دیدار گزارشی از مسائل داخلی به ویژه اقدامات مجلس در بررسی لایحه بودجه سال 94 و برخی تحولات و مسائل منطقه‌ای ارائه کرد.

 

روز گذشته همچنین دهمین نمایشگاه کتاب استان قم با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان استانی افتتاح شد.

 

دکتر لاریجانی در این سفر دو روزه همچنین به صورت جداگانه با شماری از مدیران قم و همچنین اصناف و گروه های مختلف دیدار و گفت وگو کرد. /924/د101/ج

ارسال نظرات