۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۲۴۷۹۹۲
معاون بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

انقلاب اسلامی ایران ھمانند شجرہ طیبه است

خبرگزاری رسا ـ معاون بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، منبع انقلاب اسلامی ایران را اسلام ناب محمدی(ص) دانست و تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران ھمانند شجرہ طیبه است.
حجت الاسلام سيد شفقت شيرازي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید شفقت شیرازی معاون بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در مقاله ای به بررسی دلایل ترس و وحشت قدرت ھای استکباری از انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

 

وی با بیان این که امام خمینی(رہ)، این انقلاب را بر اساس قرآن و سنت رسول اسلام(ص) تأسیس کرد، افزود: انقلاب اسلامی با اتکا به اصول و مبانی خود، 36 سال رشد و ترقی را در زمینه ھای مختلف سپری کردہ و این نشان دھنده اینست که اسلام، در هر زمانی برای بشریت برنامه حیاتی دارد و مسلمانان به برنامه ھای حیاتی شرقی و غربی نیازی ندارند.

 

حجت الاسلام شیرازی با اشارہ به آیه «شجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماء» انقلاب اسلامی ایران را ھمانند شجرہ طیبه دانست و تصریح کرد: ریشه  انقلاب اسلامی در ایران از چنان استحکامی برخوردار است که فتنه گران سال 88 نیز نتوانستند به آن آسیبی برسانند.

 

وی ادامه داد: اصل و ریشه انقلاب اسلامی در خاک جمھوری اسلامی ایران ھموارہ ثابت است و شاخ و برگ ھای آن در کشورھای مختلف جھان ھمانند عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن و حتی به آآمریکای لاتین رسیدہ است که ترس و حشت استکبار جھانی را به همراه دارد./988/ب901/د

ارسال نظرات