۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۲۴۸۰۰۵
در اعتراض به هجمه‎های صورت گرفته؛

نیروهای بسیج مردمی در نجف اشرف تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ نیروهای بسیج مردمی در اعتراض به هجمه‎های صورت گرفته، در نجف تظاهرات کردند.
بسيج مردمي عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، صدها تن از نیروهای بسیج مردمی نجف اشرف در اعتراض به هجمه های صورت گرفته علیه مجاهدان بسیجی در این شهر تظاهرات کردند.

 

تظاهرکنندگان که جمعی از فرماندهان بسیج مردمی نیز میان آنان حضور یافته بودند، در میدان آزادی در مرکز نجف تجمع کرده و اتهام زنی علیه نیروهای بسیج را به شدت محکوم کردند.

 

آنان تأکید کردند که پس از فتوای جهاد حضرت آیت الله سیستانی، لذت های دنیا را در راه عراق و ملت و مقدسات آن کنار گذاشته و به جنگ تروریست ها رفته اند اما برخی افراد و جریان ها به شدت در حال مخدوش ساختن تلاش های مجاهدان هستند.

 

شیخ علی نجفی فرزند و نماینده حضرت آیت الله بشیر نجفی در این مراسم بر لزوم توجه به خانواده های شهدا و مجروحان جنگ با داعش تأکید کرد.

 

وی گفت: این قهرمانان در راستای ندای مرجعیت تقلید و بدون توجه به امتیازهای دنیوی به فداکاری می پردازند. عراقی ها باید قدر خون هایی که در کشور جاری می شود را بدانند و به آنها احترام بگذارند.

 

نجفی از سیاستمداران خواست توجه ویژه ای به مجاهدان داشته باشند و از هرگونه اقدامی که به کرامت آنان خدشه وارد سازد، به شدت خودداری ورزند./980/ب901/د

ارسال نظرات