۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۴۸۰۹۷
در راستای مقابله با عرفان‏های کاذب؛

کلاس‏های آموزشی بهداشت معنوی برگزار می‏شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی و پژوهشی مؤسسه بهداشت معنوی از برگزاری کلاس‏های آموزشی بهداشت معنوی خبرداد و گفت: مؤسسه بهداشت معنوی در راستای مقابله با عرفان‏های کاذب، در چهار حوزه مربی، پژوهشگر، مبلغ و مشاور، اقدام به برگزاری کلاس‏های آموزشی کرده است.
عرفان نوظهور عرفان کاذب

حجت الاسلام رسول حسن زاده، معاون آموزشی و پژوهشی مؤسسه بهداشت معنوی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری سومین دوره آموزشی بهداشت معنوی خبر داد و گفت: مؤسسه بهداشت معنوی در راستای مقابله با عرفان‏های کاذب، در چهار حوزه مربی، پژوهشگر، مبلغ و مشاور، اقدام به برگزاری کلاس‏های آموزشی کرده است.

 

حجت الاسلام حسن زاده افزود: برادران و خواهران طلبه‏ای که سطح دو حوزه را به اتمام رسانده‏اند در 70 جلسه در این دوره آموزشی شرکت کرده و پس از اتمام دوره، در همین زمینه به فعالیت می‏پردازند؛ تعدادی از متربیان دوره‏های آموزشی پیش نیز در حال حاضر از طریق مشاوره و مقاله نویسی در زمینه مقابله با عرفان‏های کاذب، در حال فعالیت هستند.

 

وی به تبیین محتوای آموزشی دوره بهداشت معنوی پرداخت و اظهار داشت: نقد و بررسی عرفان‏های کاذب، جریان شناسی جنبش‏های شرقی، مسیحی، جنبش مهم عصر جدید که در حال حاضر در کشور، در حال فعالیت است، جنبش‏های روانشناختی، یهودی(کابالیستی) و جنبش‏های غربی را از جمله سر فصل‏های آموزشی این دوره معرفی کرد.

 

معاون آموزشی و پژوهشی مؤسسه بهداشت معنوی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در زمینه جامعه شناسی دین، فلسفه دین، فلسفه غرب، روش نقد و مشاوره و پژوهش پیشرفته، تخصص پیدا می‏کنند و پس از پایان دوره، در عرصه پژوهش، انتشار مقاله و یا چاپ کتاب قرار داده می‏شوند.

 

گفتنی است افتتاحیه و مکان برگزاری این کلاس‏های آموزشی، فردا ساعت 16، در مؤسسه بهداشت معنوی واقع در زنبیل آباد، کوچه 13، پلاک 67 می‏باشد./840/ت302/ف

 

ارسال نظرات