۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۴۸۱۱۰

حمله مستمر نیروهای آل‎خلیفه به خانواده شیخ علی سلمان

خبرگزاری رسا ـ نیروهای رژیم بحرین به بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق ملی این کشور اکتفا نکرده‌اند بلکه به بهانه‌های مختلف طی دو ماه اخیر به خانه وی یورش برده‌اند.
شيخ علي سلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای رژیم آل‌خلیفه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق ملی اسلامی این کشور را در اواخر سال 2014 میلادی بازداشت کردند. اما خبری که اهمیت آن کمتر از بازداشت این رهبر بارز مخالفان نیست؛ برخورد نامناسب نیروهای رژیم آل‌خلیفه با خانواده وی است.


نیروهای رژیم آل‌خلیفه درپی کمتر از دو ماه بازداشت شیخ علی سلمان، شش بار به خانه وی در منطقه البلاد القدیم در جنوب شهر منامه یورش بردند و اسباب و اثاثیه خانه را تخریب و به حریم خانواده شیخ سلمان متشکل از همسر و دختر چهار ساله‌اش تعدی کردند.


آخرین بار همین هفته در 16 نوامبر این کار صورت گرفت و نیروهای رژیم آل‌خلیفه بدون مجوز قضایی از دیوار خانه شیخ علی سلمان به بهانه پایین آوردن پلاکارد بزرگ حاوی تصویر وی، بالا رفتند.


انتشار تصاویر نیروهای نقابدار دستگاه‌های امنیتی بحرین درحال بالارفتن از خانه شیخ علی سلمان به بهانه برداشتن دوربین‌های مداربسته خانگی یا پلاکارها و تصاویر او، اکنون به مسأله‌ای روزمره و عادی تبدیل شده است. گاهی این کار در طول یک روز بیش از دو بار تکرار می شود.


در یکم ماه اوت سال 2013 میلادی یک ویدئوی گرفته شده از طریق دوربین مداربسته منتشر شد که پنج نیروی نقابدار با لباس غیرنظامی صبح زود از دیوار خانه شیخ علی سلمان بالا می روند و وزارت کشور بحرین مجبور شد که اعتراف کند این افراد وابسته به وزارت کشور هستند و درحال بازکردن یک دوربین مداربسته خانگی بودند./994/ب102/د

ارسال نظرات