۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۴۸۲۴۲
به مناسبت میلاد حضرت زینب؛

ویژه‌برنامه «آب و آینه» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه زنده«آب و آینه» به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها از رادیو معارف پخش می‌شود.
آب و آينه راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  رادیو معارف، همزمان با سالروز میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، ویژه برنامه زنده «آب و آینه» تقدیم شنوندگان صدای فضیلت و فطرت می‌شود.

در این ویژه برنامه زهرا فخر روحانی پژوهشگر و کارشناس مباحث زنان و خانواده به بررسی نقش الگویی حضرت زینب سلام الله علیها برای زنان و دختران امروز با تاکید بر صبر و بردباری در همه امور، نگاه جامع به سختی‌های دنیا و آخرت و کوچک دیدن سختی‌های دنیا، بالا بردن آستانه تحمّل در مصائب و مشکلات و پرهیز از بی‌حوصله‌گی و بی‌تابی خواهد پرداخت. همچنین تاثیر الگوی زندگی آن حضرت در جامعه پرستاری بررسی می‌شود.

 

ویژه برنامه زنده «آب و آینه» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام به سردبیر تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی و اجرای نرجس فروغی سه شنبه 5 اسفند 93 ساعت 9:00 صبح تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف خواهد شد. علاقمندان می‌توانند برای دریافت این برنامه پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «آب و آینه» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ف

ارسال نظرات