۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۲۴۸۳۳۶
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

تعامل با دشمنی که هیچ چیز انقلاب را قبول ندارد اقدامی ساده لوحانه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: ساده لوحانه است که فکر کنیم تعامل با دشمنی که هیچ چیز این انقلاب را قبول ندارد سبب حفظ ارزش های اسلامی می شود که متأسفانه بسیاری از مسؤولان نسبت به این مهم غافلند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز، در نشست ائمه جمعه این استان، با بیان این که تبیین منویات و مواضع رهبری، مهم ترین رسالت امروز ائمه جمعه است، از برخی اظهار نظرها که به صراحت در شرایط کنونی نظام در جهت خلاف فرمایشات رهبری است، گلایه کرد و اظهار داشت: متأسفانه امروز جریانی در کشور در حال شکل گیری است که به صراحت در مقابل فرمایشات و منویات رهبری جبهه می گیرد که همه باید نسبت به آن هوشیار باشند؛ چرا که مهم ترین هدف این گروه، تضعیف جایگاه رهبری است.
 
امام جمعه شهرکرد با بیان این که متأسفانه این جریان دولت را نیز همراه خود می داند، از عملکرد امروز دستگاه دیپلماسی کشور انتقاد کرد و افزود: متأسفانه گروهی به دنبال آن هستند که تعامل و تفاهم را در مقابل تهاجم قرار دهند که باید این مهم امروز به خوبی برای عموم مردم تفسیر و تبیین شود که تعامل با چه کسی و تهاجم در مقابل چه چیزی؟ که در این میان نقش ائمه جمعه بسیار پررنگ است.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که تعامل و تفاهم با کسانی که در مقابل دین، علم، فناوری، ارزش های اسلامی و دینی و اصالت های این انقلاب ایستاده اند خنده آور است، گفت: ساده لوحانه است که فکر کنیم تعامل با دشمنی که هیچ چیز این انقلاب را قبول ندارد سبب حفظ ارزش های اسلامی می شود که متأسفانه بسیاری از مسؤولان نسبت به این مهم غافلند.
 
وی با تأکید بر این که ائمه جمعه باید هوشیار باشند و با تبیین درست مواضع رهبری، اجازه ندهند نظام اسلامی آسیب ببیند، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه سربازان امام عصر(عج) هستند که باید به عنوان بازوان رهبر معظم انقلاب در این برهه تاریخی از نظام اسلامی، با همه توان وارد میدان شوند و اجازه ندهند دشمن به اهداف شوم خود برسد.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان این که ائمه جمعه باید بکوشند که زینت امام عصر(عج) باشند و قلب این امام همام را از خود راضی نگه دارند، تصریح کرد: مواظب تعامل های خود با مردم باشیم و اجازه ندهیم که گرفتار نفس شویم؛ چرا که این آغاز فنا شدن است.
 
این مقام مسؤول با تأکید بر این که باید در همه مراحل زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی به خدا پناه برد و مواظب رفتارهای خود باشیم، اظهار داشت: مهم ترین رسالت امروز ما امر به معروف و نهی از منکر است که باید سرلوحه کار همه متولیان دین به ویژه ائمه جمعه قرار گیرد./9457/پ202/ب2
ارسال نظرات