۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۴۸۵۳۴
رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

تهدیدات دشمن علیه ملت ایران بی‌فایده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخی دندان شکن برای تهدیدات دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی بود.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم استقبال از خانواده شهید فتح الله نظری برای تغییر سنگ مزار وی به دلیل احراز هویت، اظهار داشت: هر کس به دنبال تضعیف نظام باشد، در حقیقت به خون پاک و مطهر شهدای دوران دفاع مقدس خیانت کرده است.

 


وی با بیان این‌که تهدیدات دشمنان نظام علیه ملت ایران بی فایده بوده است، افزود: این ملت ولایی همان ملتی است که هشت سال دفاع مقدس را به خاطر اسلام و قرآن تحمل کرده و برای آن خون داد و امروز نیز همین ملت جواب تهدیدهای دشمنان و نظام سلطه را با حضور در صحنه خود می دهد.

 


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی دندان شکن برای تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب دانست و گفت: ملت ایران هیچ‌گاه با تهدید و تحریم دشمنان از آرمان های انقلاب اسلامی عقب نشینی نکرده اند.

 


رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با تأکید بر این‌که عمل به وصیت شهدا باید سرلوحه عمل مسؤولان و مردم باشد، خاطرنشان کرد: یکی از وصیت های مهم شهدا تبعیت و اطاعت از ولی فقیه است که باید در این زمینه با پیروی از رهبر انقلاب راه پرصلابت انقلاب اسلامی را برای دست یابی به آرمان های امام راحل ادامه دهیم. 

 


وی با بیان این‌که شهدا از جان خود گذشتند تا اسلام، احکام دینی و انقلاب اسلامی پابرجا بماند، افزود: امروز وظیفه اصلی و مهم تک تک افراد جامعه تکریم و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا وخانواده های آنان است، چرا که امنیت، آرامش و آسایش ما مدیون از جان گذشتگی های رزمندگان دیروز در جبهه های حق علیه باطل بوده است.

 


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: هر چه امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، دفاعی، فرهنگی و اقتصادی به دست آورده به برکت خون شهدا و از جان گذشتگی های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بوده و ما باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

 


وی گفت: اگر امروز دولتمردان ما در عرصه های جهان و در میز مذاکرات هسته ای با تمام توان و صلابت از حق و حقوق ملت ایران در انرژی هسته ای دفاع و با قدرت مواضع نظام را مطرح می کنند، ناشی از همین برکات خون شهدای مظلوم دفاع مقدس است.

 


گفتنی است، شهید فتح الله نظری از شهرستان ملایر در استان همدان به عنوان شهید گمنام، پس از گذشت دو سال از تدفین احراز هویت شد و امروز با رضایت پدرش برای همیشه میهمان مردم شهر تبریز شد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات