۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۲۴۸۵۶۸

تشریح برنامه‌های فرهنگی و درسی مسجد جامع خاتم الانبیاء پردیسان قم

خبرگزاری رسا ـ مسجد جامع خاتم الانبیاء پردیسان قم به عنوان یک مسجد فعال در عرصه فرهنگی و علم آموزی، برنامه‌هایی درسی و فرهنگی برای طلاب برگزار می‌کند.
مسجد جامع خاتم الانبياء پرديسان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسجد جامع خاتم الانبیاء پردیسان قم به عنوان یک مسجد فعال در عرصه فرهنگی و علم آموزی است که برنامه‌های گوناگون درسی و فرهنگی برای طلاب برگزار می‌کند.


بر اساس این گزارش، درس خارج فقه حجت‌الاسلام والمسلمین احمد خاتمی از یک ساعت به غروب تا اذان مغرب و عشاء در روزهای شنبه تا چهارشنبه برگزار می‌شود.


همچنین درس خارج اصول حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی از شنبه تا سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در این مسجد برگزار می‌شود.


درس خارج طب اسلامی از سوی آیت‌الله تبریزیان از شنبه تا چهارشنبه رأس ساعت 19 و دوره طب اسلامی نیز از سوی حجت‌الاسلام خیراندیش روزهای پنج‌شنبه رأس ساعت 15 در مسجد نامبرده برگزار می‌شود.


همچنین دروس اخلاق حجج اسلام والمسلمین عابدی، فروغی و فقیهی به ترتیب در روزهای سه‌شنبه‌ها، چهارشنبه‌ها و جمعه‌ها بعد از نماز عشا برگزار می‌شوند.


شایان ذکر است، کتابخانه مسجد جامع خاتم الانبیاء پردیسان قم در شیفت صبح و عصر، پذیرای طلاب و دانشجویان است.


از جمله برنامه‌های فرهنگی مسجد جامع خاتم الانبیاء پردیسان قم می‌توان به زیارت آل یاسین با مداحی حاج حسین حقی در روزهای جمعه‌ها بعد از نماز مغرب و عشا، برگزاری مراسمات هیأت یاوران ولایت ویِژه نوجوانان در روزهای چهارشنبه رأس ساعت 19 و دعای ندبه در روز‌های آدینه رأس ساعت 7 اشاره کرد.


همچنین در هر جمعه اتوبوس رفت و برگشت کاروان جمکران ساعت 17 از محل مسجد جامع خاتم الانبیاء پردیسان قم حرکت می‌کند.


کلاس‌های معارفی و قرآنی ویژه خواهران از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه با شماره تلفن 32812884 تماس بگیرند.


طرح موفق یاوران ولایت با عنوان «ادغام حوزه و مدرسه» در آینده‌ای نزدیک برگزار خواهد شد که ثبت نام آن برای فارغ التحصیلان کلاس پنجم ابتدایی در خرداد ماه انجام می‌گیرد.


در این مسجد برنامه‌های بسیج ویژه برادران و خواهران و طرح فرهنگی بشیر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن 32807371 تماس بگیرند.


گفتنی است، شماره 3000856156156 پل ارتباطی مسجد و مردم و سامانه ارسال پیامک اطلاع از برنامه‌های مسجد جامع خاتم الانبیاء پردیسان قم است که شهروندان می‌توانند به منظور ارائه پیشنهادات نیز از آن استفاده کنند./978/پ202/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محبوبه مهدوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
با سلام
میخواستم بدونم استاد عابدی در حال حاضر هم در این مسجد کلاس دارند
0
0