۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۴۸۹۳۲
آیت الله مقتدایی:

تلاش حوزویان موجب بقای دین و روی آوردن مردم به فضایل اخلاقی شد

خبرگزاری رسا ـ طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) و مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(ص) شهر جویبار با آیت‌الله مرتضی مقتدایی، رییس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران دیدار کردند.
آيت الله مقتدايي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، آیت‌الله مقتدایی در این نشست بیان کرد: علما و بزرگان حوزه‌های علمیه، عامل بقای دین و روی آوردن مردم به فضایل اخلاقی هستند و اگر حوزه‌های علمیه نبودند و پرورش یافتگان آن مردم را به دین دعوت نمی‌کردند، مردم از دین خارج می‌شدند.


رییس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اهمیت تحصیل بانوان در حوزه‌های علمیه و کسب علوم دینی، آن را برکتی برای جامعه دانست و تصریح کرد: هدایت بشریت به دست مبلغان دینی صورت می‌پذیرد.


وی خطاب به طلاب خواهر یادآور شد: شما خواهرانی که با کسب علوم حوزوی به ارشاد مردم جامعه می‌پردازید، بدانید که اجر و پاداش فراوانی به واسطه این هدایت در نامه اعمالتان ثبت می‌شود.


آیت‌الله مقتدایی با تأکید بر مسأله عامل بودن به دانسته‌ها و نیز تهذیب نفس بیان کرد: با سلاح علم و تزکیه در جامعه به ویژه در جوامع دانشگاهی حضور داشته باشید و سعی کنید به وظیفه دینی خود که تبلیغ و امر به معروف و نهی از منکر است، عمل کنید./978/د102/ف

ارسال نظرات