۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۴۸۹۹۷

انتشار سه کتابچه با موضوع سیره اهل بیت به زبان آذری در عراق

خبرگزاری رسا ـ بخش ارتباطات بین‌الملل واحد اطلاع‌رسانی آستان قدس حسینی، سه کتابچه به زبان آذری با موضوع سیره اهل بیت و امام حسین(ع) منتشر کرد.
انتشار 3 کتاب با موضوع سيره اهل بيت(ع) در عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، سه کتابچه آذری با موضوعات بررسی سیره امام حسین(ع)، بررسی زندگی‌نامه اهل بیت(ع) و بررسی ویژگی‌ها و صفات شیعیان و پیروان اهل بیت(ع) از سوی بخش ارتباطات بین الملل واحد اطلاع رسانی آستان قدس حسینی در عراق منتشر شد.

 

صباح الطالقانی، ناظر انتشار این کتابچه‌ها، هدف از این اقدام را نشر و گسترش مفاهیم مذهب اهل بیت(ع) در میان ملت‌های دیگر به‌ویژه کشورهایی که پیروان اهل بیت(ع) حضور بیشتری در آن‌ها دارند، اعلام کرد.

 

وی افزود: این کتابچه‌ها با هزینه آستان مقدس حسینی و با هدف توزیع در میان زائران آذری‌زبان و ارسال آن‌ها به مؤسسات و انجمن‌‌های خیریه، دینی و فرهنگی در جمهوری آذربایجان منتشر شده است.

 

طالقانی در پایان عنوان کرد: واحد اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی علاوه بر راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی، نشریاتی را به زبان‌های عربی، فرانسوی، ترکی، آلمانی، انگلیسی، فارسی و اردو منتشر می‌کند که به کشورهای مورد نظر ارسال می‌شود./980/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات