۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۴۹۱۹۴

دیدار هیأتی از علمای مسلمین لبنان با خانواده شهید عماد مغنیه

خبرگزاری رسا ـ هیأتی از علمای مسلمین لبنان با خانواده شهید عماد مغنیه دیدار کردند.
ديدار جمعي از علماي مسلمين لبنان با خانواده شهيد عماد مغنيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هیأتی از تجمع علمای مسلمین لبنان به ریاست شیخ احمد الزین با خانواده شهید عماد مغنیه در منطقه حاره حریک بیروت دیدار کرد.

 

شیخ احمد الزین رییس تجمع علمای مسلمین لبنان در این دیدار، خانه شهید عماد مغنیه را نماد خط مقاومت اسلامی توصیف و تأکید کرد: ما به عنوان علمای مسلمان لبنان تأکید می‌کنیم که در مسیر مقاومت اسلامی که حاج عماد در آن گام برداشت، پایدار می‌مانیم.
 
وی افزود: همه کشورهای اسلامی باید بدانند که استراتژی مقاومت اسلامی استراتژی مورد نیاز جهان اسلام است. مقاومت اسلامی باید در کنار ارتش و با حمایت مردم به دفاع از کشور و مذاهب مختلف در برابر تهدیدهای مختلف بپردازد.

 

 

این عالم اهل سنت لبنانی با تأکید براینکه باید با تکیه بر سبک زندگی مقاومت اسلامی به مقابله با دشمنان پرداخت، گفت: علمای مسلمان لبنان پرچم مقاومت را برای همکاری با ارتش و مقابله با پروژه های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را به دست می‌گیرد.

 

 

شیخ احمد الزین گفت: خطر اصلی برای جهان اسلام نه از سوی تکفیری‌ها بلکه از سوی حامیان آمریکایی و صهیونیستی آنان است که مسلمانان را با تهدید مواجه می‌کنند.


ام عماد، مادر شهید حاج عماد مغنیه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مادران لبنانی فرزندان خود را در راه دفاع از طوایف مختلف لبنان اهدا کردند، گفت: مجاهدان مقاومت از فلسطین و آرمان‌های اسلام دفاع کردند و بدون آنها لبنان از هیچ هویتی برخوردار نبود./983/ب902/ک

ارسال نظرات