۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۴۹۲۱۲

اصحاب رسانه آذربایجان‌شرقی در اردوی راهیان نور شرکت می کنند

خبرگزاری رسا ـ اصحاب رسانه آذربایجان‌شرقی جهت شرکت در کنگره ملی گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری در دزفول عازم مناطق عملیاتی جنوب می شوند.
خبر کوتاه

سرهنگ علی اصغری، مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز  اظهار داشت: کنگره ملی گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری در دزفول و کاروان راهیان نور اصحاب رسانه استانی از 16 تا 21 اسفندماه سال‌ ‌جاری برگزار می شود.

 


وی ادامه داد: با توجه به برگزاری کنگره ملی گرامیداشت یاد و خاطره سرلشگر پاسدار شهید مهندس باکری در پادگان شهید باکری دزفول، ضمن دعوت از اصحاب رسانه جهت شرکت در کنگره مذکور در نظر داریم برنامه کاروان راهیان نور اصحاب رسانه استانی را در مناطق عملیاتی جنوب به طور همزمان برگزار کنیم.

 


اصغری خاطرنشان کرد: همکاران محترم اصحاب رسانه اعم از خبرنگار، سردبیر، عکاس و … در صورت تمایل می توانند از نهم تا سیزدهم اسفندماه جهت ثبت نام به روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای استان مراجعه کننذ.

 


مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورای آذربایجان شرقی افزود: زمان حرکت کاروان از عصر روز 16/12/93 تا 21/12/93 خواهد بود و در این سفر معنوی از یادمان های مناطق عملیاتی(شلمچه، اروندکنار، طلائیه و …) بازدید بعمل خواهد آمد.

 


وی در پایان یادآور شد: به 3 نفر از همکاران محترم که بهترین گزارش، سفرنامه، دلنوشته، عکس و … را تهیه کرده باشند، جوایزی از سوی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا اهدا خواهد شد.

 


تلاوت برتر مسابقات قرآن از نظر مخاطبان انتخاب می‌شود

 


همزمان با برپایی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم در تبریز شبکه رادیویی قرآن با ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی و استودیو خبری، برنامه زنده شمیم قرآن را هر شب از محل برگزاری این رقابت‌ها پخش می‌کند.

 

 

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند با تحلیل تفسیری برنامه‌های اجرا شده هر روز این مسابقات در قالب قرائت و یا ترتیل قرآن آشنا شوند. هر شب از ساعت 21:15 دقیقه تا 22 این برنامه با حضور کارشناسان برجسته، هیئت داوران و مسئولان اجرایی مسابقات، فرازهای ناب تلاوت قاریان را به صورت نظرسنجی به مسابقه پیامکی می‌گذارد.

 

شنوندگان رادیو می‌توانند ضمن استماع این فرازهای ناب، نمره خود را نسبت به تلاوت قاری مورد نظر اعلام کنند و به قید قرعه به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

 


حسینیه مرقد مطهر شهدا دانشگاه تبریز به بهره برداری رسید

 


حسینیه مرقد مطهر شهدا دانشگاه تبریز و همچنین طرح مقاوم سازی ساختمان دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی طی مراسمی به بهره برداری رسید. برای احداث حسینیه مرقد مطهر شهدا در زمینی به وسعت 210 متر مربع، دو میلیارد ریال هزینه شده است.

 


همچنین طرح مقام سازی ساختمان دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی با زیربنای چهار هزار و 925 متر مربع و اعتباری بیش از 19 میلیارد ریال اجرا شد.  مدت زمان اجرای طرح مقاوم سازی ساختمان دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی را 12 ماه و ساخت حسینیه مرقد مطهر شهدا سه ماه بوده است./935/د101/ب4

ارسال نظرات