۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۴۹۵۹۸
در قم برگزار شد؛

مراسم تکریم و معارفه معاونان مرکز مدیریت حوز‌ه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری رسا ـ مراسم تکریم و معارفه معاونان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به منظور ادامه هر چه بهتر پیشرفت‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، در قم برگزار شد.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تکریم و معارفه معاونان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان و اساتید حوزوی اردوگاه فاطمة الزهرا(س) قم در برگزار شد.
 
گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی مدیر مرکز حوزه های علمیه خواهران با توجه زحمات معاونان سابق مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران گفت: این مجموعه تا کنون با همدلی و همکاری معاونان و فعالان به نقطه پیشرفت رسیده است.
 
وی ضمن تقدیر از زحمات معاونان گذشته به معرفی معاونان جدید مرکز مدیرریت حوزه های علمیه خواهران پرداخت و گفت: با توجه به استعفای معاون آموزش، در مسؤولیتی دیگر از وی بهره برده می شود و همچنین در معاونت پژوهش و ارتباطات تغییراتی ایجاد شد.
 
معاونان جدید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به شرح زیر است:
 
محمود خالقی معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران
 
حجت الاسلام رسول ابراهیمیان معاون ارتباطات و امور حوزه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران
 
حجت الاسلام علی اکبر حصاری معاون پژوهش حوزه های علمیه مرکر مدیرت حوزه های علمیه خواهران
 
شایان ذکر است حجت الاسلام سیدمهدی حسینی معاون سابق آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با توجه به استعفا از این معاونت، با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با حق رأی عضو ثابت این مجموعه ماند.
 
گفتنی است در پایان این مراسم معاونان معرفی شده، حکم معاونت خود را از دست حجت الاسلام جمشیدی مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دریافت کردند./1322/پ202/ف
ارسال نظرات