۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۴۹۷۸۹

درخواست نماینده سابق پارلمان کویت برای افتتاح سفارت داعش در این کشور

خبرگزاری رسا ـ یکی از نمایندگان سلفی‎گرای کویت از دولت خواست سفارت داعش را در این کشور افتتاح کند.
وليد الطباطبايي سرکرده داعش در کويت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ولید الطباطبایی نماینده سابق پارلمان کویت که به جنجال انگیزی علیه شیعیان شهرت دارد، در صفحه شخصی خود در توییتر، افتتاح سفارت داعش در این کشور را خواستار شد.

 

وی نوشت: با توجه به اینکه برخی از شهروندان کویتی از حامیان داعش به شمار می آیند، باید سفارت این گروه در کویت افتتاح شود.

 

طباطبایی تنها به کویت بسنده نکرده و کشورهای جهان را به افتتاح سفارت داعش فراخواند و افزود: چه اشکالی دارد که کویت و سایر کشورهای جهان سفارت دولت داعش را همانند سفارت نظام بشار اسد افتتاح کنند؟ چرا که هر دو گروه جنایتکار و قاتل ملت به شمار می آیند و پیروانی در اختیار دارند.

 

البته این مساله با واکنش و تمسخر کاربران اینترنتی مواجه شده است، اما طرفداران طباطبایی که گویا از این سخنان عجیب شوکه شده اند، سکوت اختیار کردند.

 

یکی از کاربران اینترنتی در پاسخ به این درخواست نوشت که چرا چنین خواسته ای را از دولت ترکیه نداری. یکی دیگر تأکید کرد که مردم دارای عقل هستند و همه چیز را به خوبی می دانند.

 

البته این نماینده سابق پارلمان کویت در چنین مسائلی سابقه دار است چرا که بارها تجمع توهین آمیز علیه مراجع تقلید شیعه به ویژه حضرت آیت الله سیستانی برگزار کرده و چند ماه پیش نیز در کنار تروریست های موجود در سوریه علیه نظام بشار اسد مشاهده شد./980/ب902/د

ارسال نظرات