۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۴۹۸۵۲
عضو ارشد حزب الله لبنان:

مانور پیامبر اعظم ایران پاسخ کوبنده‌ای به تهدیدهای اخیر آمریکا بود

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان با تمجید از برگزاری مانور پیامبر اعظم از سوی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، این مانور را پاسخ کوبنده‌ای به اظهار نظر اخیر جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا دانست.
شيخ محمد يزبک

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین محمد یزبک، رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان در مراسمی که شب گذشته در بیروت برگزار شد با تمجید از مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان، خاطرنشان کرد: مجاهدان مقاومت از آمادگی کامل برای صف آرایی در برابر استکبار جهانی برخوردار هستند و هیچ ابایی از شهادت ندارند.
 
وی افزود: خون مجاهدان شبهه ها را بر طرف می‌سازد و به جریان مقاومت اسلامی انگیزه مضاعفی را برای ادامه راه و مقابله با دشمنان می‌دهد.
 
 
این عالم لبنانی با تأکید براینکه خون شهدا عامل اصلی پیروزی‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است، گفت: فداکاری شهدای مقاومت در دفاع مقدس از لبنان بود که تمامیت ارضی کشور را حفظ و ملت لبنان را از تهدیدهای صهیونیستی نجات داد.
 
 
حجت الاسلام و المسلمین یزبک گفت: حزب الله دیگر منتظر نخواهد ماند تا دشمن به سرزمین‌های لبنان حمله کند و سپس به دفاع از خود بپردازد چرا که این کار آسیب های بسیاری را به کشور وارد می‌سازد.
 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براینکه جمهوری اسلامی ایران روز به روز قوی‌تر و پیشرفته‌تر می‌شود، اظهار داشت که محور مقاومت اسلامی در هر جایی که ضرورت ایجاب کند، ورود کرده و به وظیفه خود در حمایت از امت اسلامی عمل می‌کند.
 
 
این عضو ارشد حزب الله لبنان با تمجید از برگزاری مانور پیامبر اعظم 9 که از سوی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در تنگه هرمز برگزار شد، تصریح کرد: این مانور پاسخ کوبنده‌ای به تهدیدهای اخیر دولتمردان آمریکایی از قبیل جان کری داد که گفته بود ایران برای دستیابی به توافق هسته ای فرصت اندکی دارد و هنوز همه گزینه ها روی میز است.
 
 
وی افزود: این مانور نشان داد که زمان تهدیدهای آمریکا سپری شده است. ایران تهدیدهای کلامی دولت آمریکا را به واسطه این مانور به خوبی پاسخ داد./983/ب902/ک
ارسال نظرات