۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۴۹۸۷۱
مشاور امیر کویت:

سکوت در برابر تروریست‎ها جایز نیست

خبرگزاری رسا ـ مشاور امیر کویت سکوت در برابر اقدامات تروریست‎ها را غیر جایز خواند و تصریح کرد که تروریست‎ها چهره اسلام را خدشه دار کردند.
عبدالله معتوق، مشاور صباح احمد جابر الصباح، امير کويت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالله معتوق، مشاور صباح احمد جابر الصباح، امیر کویت، در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین همایش شورای عالی امور اسلامی که در شهر قاهره پایتخت مصر برگزار شد، اقدامات تروریست‎ها را محکوم کرد و گفت: کشتار انسان‎های بی‎گناه، آتش زدن مردم، انتشار افکار منحرف در جامعه اسلامی، انحراف مفهوم مقدس جهاد و خلاصه کردن آن در کشتار بخشی از مشکلاتی است که جامعه اسلامی به آن مبتلا شده است.


وی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر اقدامات تروریست‎ها خاطرنشان ساخت: سکوت در برابر اقدامات مجرمانه جریان‎های تروریستی جایز نیست. باید در برابر فعالیت‎های تروریست‎ها فریاد زد تا چهره اسلام بیش از این خدشه دار نشود.

 

گفتنی است مشاور امیر کویت در حالی اقدامات تروریست‎ها را محکوم می‎کند که نظامیان ایالات متحده آمریکا به مدت سه ماه در داخل خاک کویت در یک پایگاه نظامی، برای تروریست‎ها آموزش های لازم را ارائه می دهند تا آنها را برای انجام برخی اقدامات تروریستی در کشورهای خاورمیانه آماده کنند. نظامیان آمریکایی در طول این سه ماه، به تروریست ها اقدامات نظامی لازم و شیوه های بمب گذاری یاد می‎دهند.


ارتش آمریکا به کمک عربستان سعودی و قطر، تروریست‎های آموزش دیده را به عنوان رهبران گروه های تروریستی برای تشکیل شبکه های تروریستی و انجام اقدامات تروریستی و خرابکارانه به کشورهای منطقه به ویژه ایران و عراق و سوریه ارسال می کند. سال گذشته ایالات متحده آمریکا پس از خروج از عراق، 15 هزار نیرو وارد کویت کرد./994/ب904/د

ارسال نظرات