۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۲۵۰۱۳۷
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

وحدت شیعه و سنی کارآمدترین سلاح جهان اسلام برای مقابله با داعش است

خبرگزاری رسا ـ امام جماعت مسجد الغفران صیدا تأکید کرد که وحدت شیعیان و اهل تسنن کارآمدترین سلاح در مقابله جهان اسلام با داعش است.
شيخ حسام العيلاني امام جماعت مسجد الغفران صيداي لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسام العیلانی، امام جماعت مسجد الغفران صیدا در دیدار با هیأتی از حزب الله لبنان به بحث و گفت‌وگو درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه پرداخت.

 

وی در این دیدار خواستار انسجام و وحدت جهان اسلام در برابر گروه‌های تکفیری شد و گفت: وحدت سنی و شیعه کارآمدترین سلاح مسلمانان برای نبرد با داعش و سایر گروه‌های تکفیری است.

 

این عالم اهل سنت لبنانی خشکاندن ریشه تکفیری‌ها در منطقه و مقابله با فتنه مذهبی گروه‌های تکفیری را وظیفه همه مسلمانان دانست و افزود: همگان باید با استفاده از وسایل مختلف به مقابله با جریان تکفیری بپردازند.

 

 

شیخ حسام العیلانی با تمجید از گفت‌وگوهای انجام شده بین حزب الله و جریان المستقبل لبنان، خاطرنشان کرد: این گفت‌وگو در راستای تخفیف تنش مذهبی و مصون داشتن فضای داخلی لبنان از اختلافات مختلف بسیار تأثیرگذار است.

 

وی افزود: صیدا پایتخت مقاومت اسلامی لبنان است و کما فی السابق به حمایت خود از مقاومت و مقابله با فتنه مذهبی ادامه می‌دهد./983/ب903/ک

ارسال نظرات