۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۲۵۰۴۳۲

گزارش نویسنده کویتی از زندگی ساده آیت الله سیستانی

خبرگزاری رسا ـ نویسنده کویتی گزارشی از دیدار وی با حضرت آیت الله سیستانی و زندگی ساده این مرجع تقلید منتشر کرد.
حضرت آيت الله سيستاني

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، عبدالله بوفتین از نویسندگان کویتی در گزارشی که در روزنامه الرأی الیوم این کشور منتشر شد، به گزارش درباره زندگی ساده حضرت آیت الله سیستانی پرداخت.

 

وی نوشت: حضرت آیت الله سیستانی در خانه ای سنتی و قدیمی در کوچه تنگ موسوم به الرسول در 500 متری حرم امام علی(ع) زندگی می کند.

 

عبدالله بوفتین افزود: برای اولین بار در عمرم به زیارت بارگاه ملکوتی امام علی(ع) در نجف و امام حسین(ع) در کربلا رفتم. زمانی که در نجف بودم پس از آگاهی از اینکه حضرت آیت الله سیستانی هر روز صبح با مردم دیدار می کند، درخواست دیدار با ایشان را کردم که با موافقت مواجه شد.

 

این نویسنده کویتی تصریح کرد: پس از عبور از ایست های بازرسی به خانه ای قدیمی رسیدم و به همراه تعدادی از زائران در اتاقی منتظر ماندیم. سپس به اتاق دیگری رفتیم که این مرجع تقلید را در اوج سادگی مشاهده کردیم و ایشان برای ما آرزوی اقامتی مطلوب در نجف کرد.

 

وی درباره سخنان ردوبدل شده میان وی و حضرت آیت الله سیستانی، اظهار داشت: این مرجع تقلید درباره کشورهای منطقه سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که همزیستی مسالمت آمیز و آرام در همه جوامع حاکم شود.

 

عبدالله بوفتین ادامه داد: این مرجع تقلید همچنین امنیت، ثبات، همزیستی و حفظ ملت کویت را از خداوند خواستار شد./980/ب902/د

ارسال نظرات