۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۵۰۵۰۰

گردهمایی بزرگ دانش آموختگان و مبلغان مدرسه علمیه اسلام شناسی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دانش آموختگان و مبلغان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در مراسمی گرد هم آمدند.
مدرسه اسلام شناسي حضرت زهرا مشهد

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، گردهمایی بزرگ دانش آموختگان و مبلغان مدرسه علمیه اسلام شناسی روز گذشته با حضور مدیر، معاونان و مبلغان و دانش آموختگان  این مدرسه برگزار شد.

 

در این مراسم، مقدسی، مدیر مدرسه ضمن تاکید بر حضور فعال دانش آموختگان و مبلغان گفت: طلاب در حوزه علمیه  که به زعم ما خانه اهل بیت است، می بایست پس از آموزش و فراگیری دروس و متخلق شدن به خُلق طلبگی در هر زمینه ای که تخصص دارند وارد عمل شوند و از توانایی های خود در خدمت به جامعه استفاده کنند.

 

وی افزود: بنابراین توصیه ما به دانش آموختگان و مبلغان این است که راه های ارتباطی خود را با مدرسه و کانون فارغ التحصیلان حفظ  و مدام در مسیر ارتقاء تخصص و توانایی های خود تلاش کنند.

 

در ادامه این مراسم نشست مشترکی میان مدیر مدرسه و دانش آموختگان و مبلغان برگزار شد که در ضمن آن طرح های واحدهای دانش آموختگان و مبلغان اعم از تربیت  پژوهشگر  علوم قرآنی  و اساتید تفسیر قرآن، تربیت پژوهشگر دینی، ارائه مشاوره به طلاب و عموم، اعزام مبلغ به نهادهای مختلف جهت تبلیغ و تدریس و تربیت پژوهشگر  طب سنتی و مربی عفاف و حجاب تشریح و مورد بحث و بررسی  قرار گرفت.

 

همچنین در پایان این مراسم از مبلغان برتر مدرسه علمیه اسلام شناسی تقدیر به عمل آمد./930/د101/ب5

 

 

ارسال نظرات