۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۵۰۶۰۶
دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان:

ستاد اقامه نماز از اعتبارات دولتی استفاده نمی کند

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان این که در این ستاد کارهای بزرگی با دست خالی انجام گرفته، گفت: ستاد اقامه نماز از اعتبارات دولتی استفاده نمی کند.
دبير ستاد اقامه نماز اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، رضا جدیدی دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان عصر امروز در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان فریدونشهر و در جمع مسجد سازان الزهرا اصفهان با اشاره به جایگاه اقامه نماز در قرآن کریم گفت: از وظایف مسؤولان حکومتی فراهم آوردن محیط هایی برای اقامه نماز است.

 

 

وی با بیان این که لازم است مسؤولان دستگاه های اجرایی به فکر ترویج و احیای فرهنگ نماز باشند ابراز داشت: مسائل و موضوعات بسیاری به کمک تریبون نماز جمعه به گوش مردم می رسد.

 

جدیدی با اشاره به جایگاه رفیع نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: باید میل و رغبت مردم به نماز جمعه با کارها و اقدامات فرهنگی شکل گیرد.

 

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان این که در این ستاد کارهای بزرگی با دست خالی انجام گرفته افزود: ستاد اقامه نماز از اعتبارات دولتی استفاده نمی کند.



وی با اشاره به مذاکرات و جلسات مسؤول ستاد اقامه نماز کشور با کمیسیون فرهنگی مجلس برای حل مشکلات مالی این ستاد در سال آینده گفت: امیدواریم در سال آینده ستاد اقامه نماز استان اصفهان بتواند برنامه های فرهنگی بیشتری را اجرا کند.



جدیدی، با بیان این که نبود نمازخانه و مسجد در پیست اسکی فریدونشهر یکی از مشکلات این پیست است گفت: از همین جا خواستار پیگیری جدی مسؤولان برای احداث مسجد در این مکان هستیم.



دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان همچنین در جمع فرهنگیان شهرستان فریدونشهر با اشاره به اهمیت اقامه نماز اول وقت در مدارس ابراز داشت: شرکت دبیران و معلمان به عنوان الگوهای رفتاری در نماز جماعات مدارس از راه کارهای اقامه نماز در مدارس است.



وی فرهنگسازی جهت اقامه نماز در مدارس و دانشگاه‌ها را سرمایه گذاری فرهنگی دانست و گفت: متأسفانه بسیاری از مدارس و دانشگاه‌ها نمازخانه ندارد./939/پ202/ب4

ارسال نظرات